Trollsmedens fredagsfavoritter på Epla


Fredag igjen – klikk på dem for å finne butikkene!

Først denne:

Jeg bøyer meg alltid for SÅ mye arbeid for en så snurrig søt liten sak :-))))) og blir så glad for å finne sånt!

Og så denne…  Havre er bra! Og for den som er litt deppa, så er faktisk havre et naturlig alternativ til lykkepiller! Slå den!

Denne butikken har sin egen lille kjekke greie 🙂 Liker`n!

Og jeg liker å myse her, det er deilige farger…. Hun har masse herlige skjerf.

….mens jeg holder på her, husk at Eplamarkedet nå driver og legger inn nye og vårlige varer! http://marked.epla.no

…og i min egen butikk er det tulipanvår!

(Jeg innrømmer en greie… Når jeg ser en fin ting og vil legge den på lista, og  oppdager at den som har sjappa er en notorisk limer eller ferdigkjøptfraebay-sjappe.. med EN fin ting, da havner ALDRI tingen på mine lister….) Mumle….

Legg igjen en kommentar

