Å se lyset i blått og lilla og rosa og fiolett ….TESTING (det meste)…


Jeg har nettopp vært en tur på østlandet,  for å feire 50åring …… Det er mye som skal være uprøvd, men vi klarte den til halv fem om morran. HVEM sa 50åringer ikke var ungdommelige?

Med intelligensen i behold har jeg tatt masse bilder med kamera på macro, og det beviser en hel masse om min egen alder.  NOEN er litt mer velsignet enn andre – her er bursdagsbarnet!  (Med høy alder og ungdommelig sinn!)

Noe å tenke på Frøken Mona?

—-

Selvsagt har jeg vært og  henta nye vakre remedier…. jeg mener NY blåveis. Den gamle jeg hadde tatt med frøs ihjel i vinter! MÅ ha dem bare må ha dem. Nå står de behørlig plassert utenfor veggen her.

ALLE Facebookbildene mine er av en eller annen grunn BORTE!…… jeg håper de kommer tilbake. Men det finnes en ASTROLOG på Facebook som faktisk heter SOL (Sols astrologiske Sangha) Hun er kjempebra! GÅ SE og trykk LIKE

…. *hoste*    🙂 – Og antakelig skriver hun innleggene sine basert på MIN dagsform, for de stemmer hver gang. Iallefall hvergang det er frustrerende å være kreativt troll!..

Det var en TØFF lang vinter….. og siden jeg grov ute fant jeg selvsagt ei perle i ei krukke med stein….

OK, nye stoffer må testes… og østpå har de butikker for frussa Trollkjerringer på jakt etter no nytt å lære seg…

(….og det medførte selvsagt hamstring av remedier for luguber perlesnurring og søleklatting. ALT skal prøves!)

Bilen full av ny søle og nye rare stoffer. ALLE disse perlene er laget samtidig…. samme metode… litt variasjon med varme og oksygen og sånn… *frustrert*—-

I allefall… nå skal jeg fikkkkkle sammen noen gudinner

Guddommelig! Gudinnelig! her gjelder det å se lyset!

:-))))

 

2 responses to “Å se lyset i blått og lilla og rosa og fiolett ….TESTING (det meste)…

  1. Blåveis er det vakreste som finnes (bortsett fra barnebarn). Dårlig med dem her i Vadsø dessverre!

Legg igjen en kommentar

