200 innlegg i bloggen! Trollsmeden feirer med buketter!


Har ikke engang tenkt på det.. men OK, det står 199 her, og nå blir det 200!!

DET må jeg jo feire, og jeg har masse buketter  å feire med! Jeg kan feire meg sjøl!

Så gøy! Jeg elsker buketter! På lørdag fikk jeg 40 tilupaner av min bedre halve… her er noen…

HAHA!

I morres fant jeg denne buketten i ovnen… Hm.. altså i avspenninga. jeg har jo for vane å grille om nettene.

Slike buketter må få stå i fred.. de holder MYE lengre ute enn inne…

Snart er det SOMMER igjen!

ER det noen som gleder seg????? Dette bildet lå i arkivet….

SUKK

Tasha liker dem og… og jeg liker disse….

Og DENNE buketten er fra i fjorfjor, for det ER en bukett, ikke sant??

OK; jeg ble beskyldt for å rive istykker blomster og hive smykker på dem for å ta bilde … *tasegsammen* Her har jeg lagt et smykke oppi en naturlig bukett istedet…

Jeg har en mann som er flink å kjøpe blomster… men han har et problem. HVA kjøper man til sin kvinne når hun er både sølvsmed og blomsteredekoratør?

Argh!

Jo, han har funnet løsninga.. han kjøper MANGE!! Mange mange!

Nyyydelig…

Når man ser etter er jo også en bolesølje en skikkelig rosebukett…

Å jobbe med blomster er vanvittig kjekt, men dessverre KAN jeg ikke – jeg får betennelse i venstrearmen på notime..grrr…

Og man tager det man haver…

*fingerkløe….* Må avsted å hente meg ei bøtte roser….

 

 

 

 

 

 

 

Puuuh……

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men leke kan jeg! Flette pinner og stein og sånt, og noen kuler innimellom…

Jaja, det dukker stadig opp nye buketter… selv her vestpå i regnet….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen av gudinnene mine blir også veldig mye bukett  :-))))

DETTE derimot, er en bukett keramikkhjerter.. ikke porselen….

Her har jeg igjen fanget en slik nattlig bukett…

JUHUUUUUUU 🙂

DETTE derimot er ålreite dyr, nemlig sauebuketter… jeg lagte sikkert 15 til et møte i et saue og geitelag…

Få ting er så trivelig som ei krukke villblomster.. jeg plukker ALLTID på Sivle Gård og setter dem igjen, uansett hvor sliten de må være…

en vinterknukket stakkar må reddes fra vinterkulda snarest! NÅ vil jeg ha vår og sommer… DENNE ble redda fra komposten  🙂

Himmel og hav, maskina er full av buketter… og nå har jeg pinadø laget en fargerik bukett småfolk til gjenkjennelsesmerke for Trollsmeden og!

Jeg MÅ bare… får jeg noe mellom fingrene begynner de å bevege seg… som…

… Leke litt med steinene til Marta Veiviser og noen små buketter…

NÅ har jeg feira 200 unnlegg med buketter  🙂

Dere får lage buketter sjøl, klikk på bildet for å komme til et innlegg om hvordan blomstene står lengst mulig.. ikke bare dytt dem i vann når du får dem hjem!!

https://trollsmed.wordpress.com/2008/12/20/a-stelle-og-bevare-avskarne-blomster-oppdatert/

Jeg får holde meg til bukettene mine med porselenshjerter…. og grillbukettene!

Legg igjen en kommentar

