Trollsmeden lager VÅR på Epla!


Selv om snøen fremdeles rekker langt oppå låret på flatmark, og jeg ikke fikk hull på stålisen utenfor døra med spett… så har den første krokusen inntil veggen blitt GUL!  Og jeg prøver og feiler med nytt kamera!

På bordet står 21 herlige tulipaner og gauler at de VIL testes som fotomodeller. OK DAAA!!!!…

Men jeg må vel lære noe underveis og ikke bare knipse!???

Eplabutikken min! Stakkars liten den henger jo på halv åtte….  nå får den alle tulipanene! :-)))))))) Juhuuuu!

Noen bilder blir litt for mørke og andre for lyse. Og noen får jeg til… Her er det for det meste porselenet mitt som har måttet være modell.

Og den fargeløse nettsjappa mi på Epla som jeg har svikta i måneder trenger sårt både liv og vann og oppmuntring!

Men MÅLET mitt er å få til ferdige bilder som overhode ikke trenger redigering utover beskjæring før jeg kan publisere dem. ..mmffrr… jeg har et stykke igjen!

Fuske litt med gamle utrolig bleke bilder… DET skar seg….

eller… bare knipse i vei og hive ut mørke bilder som jeg ikke liker… hm.. hva slags hvitbalanse ser best ut…… ?

Ikke er jeg så spesielt glad i å knipse bilder heller, men får jeg det til som jeg vil så..sånn eller slik eller sånn… Veggisarmbånd!

…jaja, jeg får holde på, før eller siden får jeg vel peil på alle de 36 sidene med innstillinger og de ørtenogfjærti innstillingene…

(hehe… sånn går det når jeg roter det skikkelig til:)

( Huuuh… Det legges altså ut ubehandlet….. )

2 responses to “Trollsmeden lager VÅR på Epla!

  1. sleng noen av de vårtulipanene i en konvolutt sånn at vi andre kan få glede av de da…

  2. OK, når jeg er ferdig med dem, skal jeg sende dem…. OK? Totre dager til så…

Legg igjen en kommentar

