Et tøft liv som fotomodell når mor har nytt kamera…


20 cm nysnø ingen hindring!

The flying schnauzer

Men det er mars, og bjørka har laget seg store fine knupper…

IKKE!!!

Ææææh, nei jeg gjør vel ikke det da… kanke ødelegge kamera oppi det der…

Still deg opp nå så jeg får tatt noen skikkelige bilder!

HOHO *glise*

HUNDEBLIKK!

Vel – nytt kamera gir en del utfordringer… to minnekort senere skjønte Trollsmeden at det måtte større saker til…..

_________________________________

I mellomtida hadde noen regnbueplaneter godgjort seg i vann etter nattens grilling – mye gikk gale med nye farger, andre ble…🙂

Klikk på bildet!

fiiiine……

3 responses to “Et tøft liv som fotomodell når mor har nytt kamera…

  1. For et sjarmtroll:-) Og fantastiske bilder!

    Hva er regnbueplanet? Jeg ser jo bildet, men?? Vakkert i hvertfall!

    • Tusen takk :-)))
      Hun er ganske morsom å ta bilder av for hun har så masse uttrykk.. og nå er hun så vinterhårete at hun er ikke damete engang!

      Regnbueplanetene er det stedet alvetårefolket drømmer om når de lager regnbuer og tenker fine tanker ;-))))) Trykk på bildet og let litt omkring så står det litt… eller søk på nett..😉

  2. Kjære, vene! Hvordan kan jeg ha ikke oppdaget det nettestedet før?? Jeg kom bare tilfeldigis innom bloggen din🙂

    Godt jeg har en lat lørdagskveld for meg selv! Der var det mye inspirasjon for en småkreativ sjel! Slår av TV- en nå🙂

Legg igjen en kommentar

