Sånt jeg gjør om nettene når dere andre sover….


Altså…bake cupcakes.

Ittno MUFFINS i det… men….. I did it —- MY WAY!

Men nå har jeg aldri påberopt meg å kunne bake… det går fremdeles gjetord om brøda jeg bakte som kunne brukes til balltre!

KORREKTIV:

Men HUSK: Ikke lek med maten!…. en ting er diller men jeg orker ikke lage mange like, men klarer ikke slutte å lage …

For det er jo bare noe som er moro?….

…. så til slutt:

Nattmat!

 

OKOKOK, jeg har for mange perler, men lager flere….. og nå har Epla laget en egen avdeling for MATERIELL.

 

Der har vi en fellesbutikk med KREATIVT snop.

Klikk på den deilige porsjonen med medisin mot perlefeber under :-))))

Rene vitamininnsprøytinga!

🙂

 

Trollklem!

2 responses to “Sånt jeg gjør om nettene når dere andre sover….

  1. Sikler fortsatt på de muffinsene og frykter tannlegeregninga…urk…MEN å blande muffins med rugsprød det er FORBUDT!! fyyyy fyyy fyyy ………

  2. Jammen jeg liker rugsprø – til nattmat!

Legg igjen en kommentar

