NY lebestift!


KULT! …. jeg har skjønt at rosablogger selger!

Er det ikke gøy? Smykker, leppestifter og klær og… ja…..?  (Og siden Lene kan drive rosa blogg kan jeg og..? )

Jeg kjøpte meg en helt ny lebestift for et par dager siden skjønner dere altså….

Tenkte jeg skulle blogge litt for dere hvor god den er! Jeg kan ikke si merke eller noe sånt for da tror noen at jeg tjener penger på bloggen min. Den kosta 55 kroner og jeg syns det var MYE lebestift for pengene!

Jeg åpna den og konsistensen var deilig og myk… og lett å få på! HELT super! LITT klissete kanskje men ikke mer enn at jeg kan snakke med den på.

Bare se hvordan jeg ser ut før jeg tok på:

FØR

ETTER

Det var akkurat som om jeg ble mange år yngre og jeg ble glinsende vakker, er dere ikke enige? Nå bruker jeg ikke sminke sånn særlig til vanlig, men jeg kan heller lage noen styla bilder av meg selv seinere om dere vil.

Ja.. og noe annet også…

Se her da dere, jeg har en rosa sånn reklamepose fra Trollsmedbutikken, nei nå skulle jeg ikke sagt navnet heller…

Og se her da… en innmari kul cupcake!

Den er HELT perfekt til den flotte vintagelua jeg har brukt i hele vinter.

Dere skal få se et bilde til for jeg syns den er så KUL altså!

 

Nå har jeg jobbet så masse med den nye sida til trollsmed.com at jeg nesten ikke får plass til rompa mi i bloggen lengre altså. Bare se her, det er jo  kjempetrangt:

 

Nei nå må jeg gå og fikse mer på den nettsida før det går helt rundt for meg. Hadet da!

 

6 responses to “NY lebestift!

  1. døøøøøøøøøøør av latter……….gudhjelpemeg du har noen skruer løs…OK jeg er IKKE rosablogger hvis det er din oppfattelse av rosablogging…haha…men du kledde den trutmunnen der…host…lua??!! og kakene dine er til å spise opp….døøøøøøøøøøøøøøøøør av latter en gang til……..au støl i magemuskelene

  2. Ja noe må det være. Kan det være Vossaluften tro????

  3. Jammen så pinner da, siden du er naturmenneske:)

    Karin, tror du det kan være lufta?? er alle på Voss SÅNN?? med rød trutmunn???

  4. Hihihihihi !!! Hvis alle rosablogger var slik, hadde kanskje jeg begynnt å lese dem og. Himla snasent med vintagelue og lebestift da *knis*.

    Men når det er sagt. De muffinsene du lager er utrolig søte! Og den hattenåla der blei bare kul! 🙂

  5. Nå er mitt viktigste spørsmål om leppestiften din er kysseekte? Vil gjerne ha erfaringer… og jeg vil vite hvordan du har gått fram for å teste det. Hvor lenge den holdt, og om testpersonen likte smaken og konsistensen…

Legg igjen en kommentar

