Den fineste gudinna.. og tusen takk for hjelpen!


LINE LINE LINE LINE!!!

Line Strandli har vunnet den gjevaste gudinna!

Hun kan selvsagt velge farger selv, men de ser ut omtrent som disse.. MEN INGEN er like!!!!

________________________________

TUSEN takk til alle som har deltatt i markedsundersøkelsen min ! Dere er ubetalelige! Det kommer til å vanke noen TRØSTEPREMIER i dagene som kommer ETTER AT JEG IGJEN får åpnet Trollsmedbutikken.

På Facebooksida mi http://www.facebook.com/trollsmeden kommer jeg til å fortelle dere LITT om dere selv.

Det er litt interessant fordi dere identifiserer dere med noe når dere velger å LIKE diverse sider og trykke noe på Facebook  – og handle på nettet. Vi vil gjerne få til noe som engasjerer og går begge veier!

For meg som driver min egen ørlille håndverksvirksomhet er det uvurderlig å få VITE litt om dere som følger med hva jeg gjør. Jeg forsøker nemlig å leve av det.. det er ikke helt lett. Men ALLe monner drar, og å vite hva folk ØNSKER seg er viktig!

TUSEN takk igjen!

Vi vil så gjerne gjøre det LITT bedre!!! Jeg har som kjent REVET butikken som har sett likedan ut i åresvis, og fått nytt kamera. OG gitt meg maaasse arbeid. Dere skal alle bli oppdatert!

Lise, Trollsmed

2 responses to “Den fineste gudinna.. og tusen takk for hjelpen!

  1. ER du sikker på at det ikke er en skrivefeil i det navnet der oppe????

Legg igjen en kommentar

