… nå pynter vi oss med litt mat dere…. :-)


muff4

Kom an, bare en LIIITEN…

smamuff1

Finnes ikke kunstige fargestoffer, eller noe.. helt ugiftig… LEKKER?

Vi fortjener noe søtt… mmmmm…..

muff2

 

Ikke for å sammenligne med Lady Gaga som også pynter seg med mat… på et vis…

kjottkjole

Hun ser ikke HELT happy ut spør du meg… Det ER kanskje den ultimate fråtsinga?

 

Jeg tror ikke jeg vil tenke på det nå, jeg er veggis..

 

….men…. PYNTE seg med mat?

cupcake

OKOKOK, det ER da litt SØTT ????

 

BARE TULLA!!!!

muff5

Ok, da har et dusin uspiselige, søte muffins fått nytt hjem… siden hun likevel driver med sånt om sommeren!

Egentlig en liten vennefarsottgave som går på Facebook, som ble løst med no muffens…

Sjekk denne bloggen, denne jenta er DRIVENDE dyktig, og kreativ…
http://miriel.vgb.no/

 

 

Jeg innrømmer, jeg har egentlig ikke skjønt HELT den der cupcakemanien som går overalt. Klær, smykker, mat…

Men et eller annet sted inni hodet mitt en mørk natt mens jeg satt og trollgrilla… kjente jeg det…..

FY FLATEN SÅ IRRITERENDE MORSOMME DE ER Å LAGE!!!!!

Legg igjen en kommentar

