OPPDATERES: Er det bare meg som blir gal av de blubbene i bakgrunnen i bloggen?


Jeg må få dem vekk… vet bare ikke hva jeg skal skifte dem ut med. ER ikke kreativ… bare flink og lydig om dagene og gjør plikttjenester.

Hmmm.. påan igjen…

HVA skal jeg legge bak???

NÅ lengter jeg forresten etter våren…

BLÅVEIS???

3 responses to “OPPDATERES: Er det bare meg som blir gal av de blubbene i bakgrunnen i bloggen?

  1. Hei!

    Pröv med lys rosa, blå eller grönn 😉 Litt sommer farver!

    Hilsen Mette

  2. jeg synes blubbene er søte jeg….denne rosa fargen var da heftig kul….men jeg blir litt smårar i øya….

Legg igjen en kommentar

