HÆ? Tilsnakk for at jeg ikke blogger…..?


HAH! Jeg JOBBER!

Nå har jeg omkledd Eplamarkedet og laget ny blogg til fellesskapet vårt! Husk å følge!

Jeg har fotografert og lagt ut ØRTEN hjerter…

Ikke lett..? ..men de ligger på http://trollsmed.epla.no og http://marked.epla.no

Ikke HELT sånn: Men det er flotte røde VALENTINHJERTER! Løp og kjøp!

Bare nesten…kaos… Men den snopeboka der kan kjøpes HER *sikle*... der er MØØØE yummii!

Og så skal jeg gjøre noen bestillinger innimellom, som jeg ikke blir ferdig med før i morra kveld…

Og så får jeg kjeft for ikke å blogge…. sukkkkk…. bare vent til det blir sommer..  da kan jeg få ordentlige bilder!

5 responses to “HÆ? Tilsnakk for at jeg ikke blogger…..?

  1. Jeg SER deg! Men – hvordan kan jeg legge inn innlegg på fellesbloggen???

    • Logg inn på blogspot med den vanlige innloggingen, se Dashbord – finn skriv ny….
      … du fikk en mail igår.
      Antakelig må du logge UT fra den andre bloggen din før du kommer inn. Det kommer opp en googleinnlogg, men blås i den fyll ut det vanlige, gå til DASHbordet, og grav litt. Går du til forsida av bloggen (wiev blog) så er det knotter oppe når du er innlogga, de er veldig greie….

  2. Jammen så bra jeg fikk gitt deg et spark i ræva!! gliser….

  3. Jeg synes jo det er viktigere at du jobber enn at du blogger,jeg da 🙂

    • *hoste* Det er bare disse perlende vennene som har fått for seg at det må MINST ett blogginlegg til i uka… Hun aner jo ikke at jeg ikke får til den utfordringa i det megainnleggeet som ligger baki her og gjærer…. fnis….

Legg igjen en kommentar

