UTFORDRING – igjen. Heldigvis blir jeg ikke møkkete på fingra og teknisk frustert av denne…


Lene smykkerbyLeneC utfordra meg til å svare .. på 4 spørsmål.. …

OK da, sånt leven skaper bevegelse i bloggene, helt til vi går lei… 😉 Så jeg tar den….

Fire tv-program jeg ser på:

1. Nyheter (samme hvilke)

2. Skavlan

3.Mann mot natur (eller lignende)

4. Travel guides (ymse, ymse, ymse mange, flere, alle……)

Fire ting jeg har gjort i dag:

1. Laget 32 par ørekorker i 925Sølv til småfolket, og montert noen…

2. Blogga, for å være disiplinert, og samtidig hivd ut bilde på feisbukken

3. Vaska golvet, rett nok var dagen relativt ny, klokka var 3 i natt….

4. Vært på jentefest og drukket vin fra klokka 19.00 til NÅ (00.45). Alltid på en tirsdag, MINST 6 ganger i året…

Fire ting på min ønskeliste:

1. Verksted med lys, vinduer, lagerplass og solid golv.

2. Ny heim i LITT bedre klima, o vestland vestland eg er lei deg nooooo…..

3. HAAAH: En totalt unødvendig,  men fryktelig berusende tur til den store perle/stein/smykkehappeningen i Tucson, Arizona  februar… —minst en gang….. med solid konto, shoppe vekk 100 000 til perler og stein jeg absolutt ikke trenger på en uke????? … MOAHAHAHAHHAHAHAHAAAAA!!!

4. Dersom NOEN i verden tar på et våpen med snev av dårlig hensikt, så smelter det og renner til bakken som vann…..

Fire ting jeg liker dårlig:

1. Misunnelige folk som ikke eier selvinnsikt og selvkritikk

2. Unødvendig ressursbruk og grising i naturen og late som om det er tøft (POKKER jeg blir SINNA!)

3. Byråkrater som ikke er mennesker fordi de sitter i POSISJON, men bare oppfører seg som ting  – (men egentlig er de maktsjuke gærninger uten musikalitet og respekt) ….. F. eks Statens Vegvesens T.v..p…..

4. DÅRLIG KLIMA; VÆR; REGN, kulde, gjør meg værsjuk…. jatta jatta, jeg vet jeg vet… det er teit, men jeg er utemenneske og elsker naturen i deilig friskt pent vær….

🙂

Fire personer jeg sender utfordringen videre til:

Lyplynn som er noe av det flinkeste jeg vet

Martabloggen som lærer alt om sosiale medier raskere enn man følger med

Tanteprinsesse som trofast har fyllt bloggen sin år etter år

Midt i Livet som har en blogg å  hvile øyet sitt i

 

Da kan jeg gå tilbake til småfolket mitt…. 🙂


De har da i det minste fått eget adopsjonskontor!!!

Men først lage tre sølvringer…

fanlogo

OPS: Husk å LIKE Trollsmed på Facebook, må bygge oppigjen siden den gamle falt…

 

 


2 responses to “UTFORDRING – igjen. Heldigvis blir jeg ikke møkkete på fingra og teknisk frustert av denne…

  1. nydelig nydelig det smykket som du har på Facebook-like-knappen din!!

  2. Takk Bente 🙂
    Det er faktisk søstra til mitt eget favorittsmykke som ejg har på Facebooksida.. de er nesten like 🙂
    Jeg la det ut til salgs engang, men priset det så høyt at jeg nok var sikker på at ingen kjøpte det :-))))

Legg igjen en kommentar

