Statuere at man perleblogger fremdeles… ?


Ja nå ser det ut til at det fungerer her, jeg beholder de bluppeluppene i bakgrunnen til jeg får en bedre eller verre ide  :-)))

OK, her er noen nygrilla perler…

Det heter visst..  at man får ikke mer moro enn man lager sjøl…

HUH? Store perler! Deilig moro….

 

Eller på Trollsmedsk: man får enda mer moro når man lager sjøl….

….. litt disiplinøvelse trenger jeg. Her faller pinadø ikke perlene gjennom snøen engang! men altså, lyseblå med litt andre farger, de kom ikke til sin rett på bildet –  jeg vil ha sol!

Og så er det kommet noen nye Alvetårefolk…

Men de skal få eget innlegg 🙂

*går og lager flere…..


6 responses to “Statuere at man perleblogger fremdeles… ?

  1. Bra du følger opp «et innlegg om uken» 🙂 de blå der var fine, sol eller ikke sol, jeg likte dem!!! du ahr taket på det stringers arbeidet !! men nå er det på tide å lage noen mere rosa noen….synes du ikke??

    noterer seg at neste utfordring til Lise er å ta i bruk det rosa kapittelet i perlebibelen….mohahhahahahahahahhahahaah

  2. HAHHHH, Lene, den går ikke for jeg har ikke rubino oro, og kommer ikke til å kjøpe den heller…. ! Og det rosa Ornelaglasset er ikke kompitabelt, det er coe112 ellerno… Jeg har åtti mil igjen å kjøre på twisties og stringers i flere farger, sukk…

    Disse blå har encased stringers — i et forsøk på å gjøre stringersene stivere å jobbe med, så de blå krøllene ble veldig tynne. Men de perlene er LITT små til å få til fine snurrer, det er lettere med større….

  3. noterer seg at LIse ønsker seg rubino oro til jul og legger ut en melding om det på facebook siden hennes….

  4. Helst 5punds pakninger. Blir de lei av å handle rubino Oro, så tar jeg gjerne litt fiolett, litt ymse grønnfarger, noen turkise. Varier gjerne innenfor 2,5pundspakningene….

  5. du er blitt utfordret på bloggen min…

Legg igjen en kommentar

