Jeg fikk flyttet hele over fra VGB…


Nå må jeg bare få det til å henge sammen!! Juhuuu…. ÅÅÅ så mye ekstraarbeid… men pytt  ALT bare går seg til.

Mens jeg jobber kan dere jo gå bananas i et par av nettbutikkene mine…

Jeg tror til og med jeg klarte å få linkene til å fungere.

 

HVOR får jeg inn bloggene jeg følger tro…..

3 responses to “Jeg fikk flyttet hele over fra VGB…

  1. Bildene dine har røde kryss hos meg – i allefall de øverste på begge sider her!
    S-klemz

  2. Det er linkene til nettbutikkene som ikke vil frem….. jeg skiftet utseende. MÅ sikkert stokke en gang til.

  3. jeg ser alt jeg:) klart og tydelig

Legg igjen en kommentar

