Resirkulerte pakkepakker….


Pakke? Bobleplastposer har en Murphys lov eller 5. Det er alltid en for lite, den er for liten, den er limt igjen med noe glemt inni… osv osv…

Så er det alt dette papiret vi kaster som de kjører land og strand rundt….

Dette er gøy! TENK etter…

innpakketHVOR mange millioner pakker pakkes i NYTT papir hver dag?

HVOR mange trær og tonn diesel er det?

ALLE MONNER DRAR!

Hurra for lørdagsmagasinet til en herværende bloggportals konkurrents avis!

pakkepapir-003

Jeg gav meg selv et nyttårsforsett om å gjenbruke emballasje – og DET gjør jeg. Det er GØY!

 

Egentlig har jeg irritert meg fordi POSTEN har fjerna søppelbøttene så vi ikke får kasta all reklamen. Det har blitt KILOVIS på et par måneder.

jimmy

Men hvor spennende er vel pakka uten emballasje?

 

Forresten så har vi SAL i markedssjappa vår på Epla, så får vi se hvor mange lørdagsmagasiner v i får sendt ut i verden! KLIKK, og del….

januarsalgskryt

http://marked.epla.no

 

fanlogo

OPS: Husk å LIKE Trollsmed på Facebook, må bygge oppigjen siden den gamle falt…

One response to “Resirkulerte pakkepakker….

  1. så bra tiltak 🙂 alle burde gjøre sånt!! tror jeg skal prøve å bli flinkere jeg også!!!

Legg igjen en kommentar

