Snakke fram?


TAGS! 925 sølv, nå har jeg fått til noe rart igjen…

framsnakk-012

Framsnakking!  Husk: Framsnakk funker!

Finnes IKKE i alle farger, KUN oksydert sølv!

Fargene kan vi selv stå for!

Jo, jeg KAN lage masse andre ord også på sånne, bare spør i vei!

NEI jeg banker ikke inn sånne skjeive stempla bokstaver altså….

🙂

framsnakk-010

Egentlig har jeg stått på hodet og laget tags og rare ting som folk kommer til å funne under trærne i stua si om noen dager, og dette er et bilde av en HEL dags arbeid, tatt med mobilen, og verre bilde klarte jeg ikke å få til…. MOAHAHHAHAHAHA!

endags

*siger nedi sofaen*

Her er det bare å være ærlig, i en bransje som stort sett er sveltihjel hele året:

🙂

behave

Beste hilsen snurre!

*gal igjen*

Sjekk

http://trollsmed.epla.no

http://marked.epla.no

5 responses to “Snakke fram?

  1. *GLISE* Det var innlegget sitt det!
    Jeg gleder meg til å begynne å MALE igjen…

  2. Tøffe tags da! Hvordan i huleste finner du på alt det forskjellige du lager? Du må ha fått utdelt den største porsjonen med fantasi – ever!

    God sofastrekk og førjulstid til deg 🙂

  3. Stilige Framsnakkingsaker, Snurre. =)

    Et flott uttrykk å ha på en gjenstand.

    Du er virkelig kreativ og effektiv.

    Håer du får det god og fredelig i julen.

    Klem fra nord. 🙂

Legg igjen en kommentar

