Kkk..kaldt…. går i ring i kulda… og lurenissen har gjømt seg…


Jeg FRYSER! ….. Fullt av minusgrader i lufta ute ….. til og med fuglene blir runde…. brrrr…

pippip

Denne ser jeg ikke så ofte.., men husk fuglene da folkens…de MÅ ha litt ekstra…

pipp

men likevel…. mens jeg driver her og lager sånne julegaveideer, med glødende glass og glovarm loddeflamme .. så surrer en lyd rundt i hue…

No vi æ færra te meksikooooo…..

glassmeks

Alle som har vært i Mexico kjenner igjen disse blå blanke glassene, med ymse drikke….

meksiko

Men her sitter man altså.. Det blir sikkert ikke presanger eller noe på meg…

rest

opphengt

Kjøpe tur til Mexico?.. Ops.. kosta myyykje penga…..?

Julemarked?  Neiii… jo!! 🙂 .. vi laget et på marked.epla.no...

…..og jeg er HEKTA på å lage ringer med håndlagde glassperler og sølv og kobber og bronse… Noen av dem havner DER.

Og jeg må nok BLI her…

Forresten….

Du må hjelpe oss å LETE etter… LURENISSEN der inne !…. han har gjemt seg i et bilde …. og det blir premie til den som finnern, så vi får rydda opp lua hans og får ham til å se rød og hvit og normal ut igjen….. han kanke se sånn ut!

lurenissen

Ikke vær redd for alle de andre raringene der inne. De hjelper folk å oppfylle ønsker… 😉

andre

…men gå inn og leit da… og bli tilhenger av oss på Facebook!

Legg igjen en kommentar

