Søtt og syndig…..tester bloggen….


Jeg må teste om jeg klarer å få ut innlegg på min friskmeldte blogg!

Teste – teste…bursdagsrosene mine…

Flotte!!!

vinerose

SE hva jeg fant på nettet: En god venninne har begått noe søtt, nesten syndig:

promo_kokebok1_liten

En sjarmerende kokebok med 23 oppskrifter fra forfatterens oppvekst i USA. Her får du original, amerikansk hverdagsmat og flere lekkerbiskener som gjerne kan nytes til fest også.

Som en syndig ostekake med glinsende rød kirsebærtopping eller sprøstekt kylling med potetsalat.

Du finner typiske amerikanske retter til frokost, lunsj, middag og dessert samt et par drikker verdt å dyppe smaksløkene i, som en tykk, søt og sval Oreo Milkshake.

————————-

HÆ???

Ikke verst? …. en skikkelig siklebok for søtmumser 🙂

NÅ SOM DET SNART ER JUL – løp og kjøp!!!

http://1stwavebooks.icreateonline.net/

NÅ trykker jeg PUBLISER…….

4 responses to “Søtt og syndig…..tester bloggen….

  1. FØNKER!!!
    Da kan jeg begynne å redigere noe møkkete fingre og sånt…

  2. …varm sjokolade, ostekake med ekte kirsebær, potetsalat, kålsalat, oreo cookie milkshake, broccoli og ost suppe.. *går og lager middag

  3. Gratulerer med friskmeldt blogg… en sjelden vare i disse tider her inne😆

    ____________
    svar fra snurre

    OOOPPSSS!! og jeg som håpet det var strøkent her.. jeg kom til og med INN igjen nå etter utlogging! DET har ikke skjedd på nesten et år…

  4. gratulerer med friskmeldt blogg, det er mer enn de fleste har her inne!!!

Legg igjen en kommentar

