Gudinner – smykker i tiden -sølv, og håndlaget glass


Tror jeg må lage eget gudinneinnlegg, de er så fine på bilde 🙂

Her får jeg utfolde meg både med å lage glassgudinner på åpen flamme, håndlaget filigran….

rrosa

Og ikke minst, herje med lass av perler…

blitil

Glassgudinnene blir til på pinne..nyfodte

forbakJo…

gudinnerhalehjerter-009De er jo nesten flottest bakfra, eller hva gutter????

009006

Egentlig kan jeg lage dem etter DITT eget ønske… eller hva med å ønske seg julegaven fra sin kjære?

blagud2

Gudinner er og supre venninnegaver!

Mail meg og spør hva jeg kan gjøre justliss@runbox.no

naturgudinne

LITT forstørra….

natur2

Følg med på Piece a day i Facebooksida mi, Trollsmed, der kommer ofte nye gudinner!

04072010pieceaday

___________________

De som er tilgjengelige ligger i nettbutikkene mine, eller du kan maile meg :-) dersom du vil ha din egen.

http://www.trollsmed.com
http://trollsmed.epla.no

6 responses to “Gudinner – smykker i tiden -sølv, og håndlaget glass

  1. Nydelige disse glassgudinnene dine. Jeg liker spesiellt de som har fått blomsterranker på seg. De er virkelig spesiellt flotte! Og sammen med filigranhjertene dine blir det jo – ja hva skal jeg si – slipper opp for superlativer. Men unikt er kanskje riktig.

  2. ja Mette er jo ikke den eneste som mangler ord…gudinnene dine er rålekre rålekre rålekre (unnskyld mitt lille ordforråd)….og filigranen sikler jeg jo bare på…fordi jeg også vil kunne det…men jeg savner noen litt mere knæsje rosa gudinner da…bare sånn for å si at jeg savner noe…fnis…

  3. Lekkert, du er så flink med hendene dine og tryller fram mye vakkre smykker.
    Nydelig gudinne-smykke. 🙂

  4. helt fantastisk! 🙂

    Du er utfordret på bloggen min! 😉

Legg igjen en kommentar

