Et smykke om dagen i et år…


….jammen har jeg bare 60 dager igjen eller så! Jeg var litt i tvil da jeg begynte men…

På Facebook – hver dag legger jeg ut et bilde av et smykke jeg har laget… .. fansida til Trollsmed.

Her er noen fra de siste par månedene…

150062010-pieceaday

03072010pieceaday

Det har blitt en del lampworkperler… Fingrene mine er ikke akkurat..perlete… Det der er en nål med en stopper.

15072010pieceaday

Øredobber med sommer! Massevis… 🙂

07072010pieceaday

Jeg har moret meg med å lage en haug laaaange herlige øredobber i fiiine farger!

25072010pieceaday

120062010-pieceaday

Perlene lager jeg selv, de aller fleste. Innimellom sper jeg på med noen ferdige for å få en helhet.

De er skikkelig morsomme de her, gladøredobber!

170062010-pieceaday

Alle har selvsagt sølv kroker. De er ca 6-8 cm lange!

210062010-pieceaday

Et sett med læsnorer, kobber og håndlagde lampworkperler.

Dette er på utstillingen i Stavern sommeren 2010.

08062010-pieceaday

07062010-pieceaday

Sett sånt!

Bli FAN av Trollsmed på Facebook.

Det er så sjelden jeg blogger her nå, jeg bør få dask på lanken.  Men tingene finnes også i trollsmed.epla.no og på trollsmed.com – og mail meg gjerne om du ikke finner dem, ikke alt blir lagt ut.

9 responses to “Et smykke om dagen i et år…

  1. Nydelig, snurre, og jeg VET jo hvor flotte tingene dine er når jeg holder dem i hånda eller bærer dem på meg.

    Det blir nok ikke lenge til jeg bestiller mer ørepynt fra deg.
    De er bare helt herlige.

    Det er HELT spesielt å ha smykker som du har laget! 😛

    Har ikke vært på FB på en stund, men skal innom dit om ikke altfor lenge.

    Anbefaler alle å bli Trollsmed-fan!

    Synd at jeg bor så krøkkete til i forhold til stedene du har utstilling.

    Må prøve å være på rett sted til rett tid en gang!

    Lørdagsklem fra nord.

    • 🙂 Man utvikler seg jo litt… jeg har hatt litt hektiske tider i det site, men verden går seg til! Det er alltid kjekt med flotte kommentarer!
      Utstillinger er sånt som kommer av seg selv, jeg spør aldri etter dem, jeg vil at de som stiller ut skal spørre meg, litt sær kanskje. men da VET jeg lissom at gelleiet liker det jeg bedriver!

  2. Og five stars – of course!

  3. Ja du har jammen meg holdt koken flott i år med et smykke om dagen, hatten av for deg!! Jeg har jo fulgt det hele på FB, og det er altid moro å se hva dagens smykke er!!
    Noen er enkle som hjertene i skinnsnor og noen er veldig komplekse med en masse deler i sølv og egenlaga perler 🙂 me like!!!!
    jeg satser på du tar et år til?? for hva skal du ellers finne på???? en eller annen utfordring må du vel ha..

  4. Dask på lanken og blir du for sjeldent å se her så dasker jeg til deg på fjesboka og epla også 🙂
    Mvh Grethe

  5. Jeg synest det er mye morsommere med blogg en FB. Jeg klarer ikke å følge med hos alle der. Men bloggrunden får jeg tid til. Jeg bøyer meg i støvet Snurre over tålmodigheten din. Jeg har akutt vegring for å lage noe nå. Litt lyst, men mest vegring.
    Du lager helt supre smykker og jeg håper du lager et mosaikk bilde,(eller flere) av alle smykkene og viser oss her på bloggen.

Legg igjen en kommentar

