Hva MENER de med "Gnøkka i snuffelen" ?


  • X-VG-Device: pc
  • Cache: 10.84.201.10
  • Backend: vgb
  • Gnøkka: i snuffelen

Jeg er relativt fintfølende og blir veldig støtt av at MIN blogg brukes til sånt!

humle2

Øredobber av glass, ja, jeg har laget  de små bevingede selv… 🙂

Om de ikke er gnøkka i snøffelen, handler det i det minste om blomster og bier….

blomsterbier1

Vårtegn kanskje… det er nysnø ute på tulipanene,

OG JEG FORLANGER AT DE SOM GNØKKER I SNUFFELEN PÅ BLOGGEN MIN UMIDDELBART SLUTTER MED DET, OG AT DE SOM LEGGER NED SNØEN, SLUTTER MED DET.

Mye triveligere på http://trollsmed.epla.no – bare fine farger!

6 responses to “Hva MENER de med "Gnøkka i snuffelen" ?

  1. tror det er mange som er nedsnødd….. 🙂

  2. Se kommentar nr 6 her på mitt innlegg om gnøkking: http://lenesim7702.vgb.no/2010/03/23/vgb-gn%C3%B8kka-i-snuffelen/

    Ellers er jeg glad jeg ikke har snuffel andre steder enn her på vgb 🙂

  3. Bare en frustert på vgb-suppoert som måtte finne på noe 🙂

  4. Smykkene er veldig fine.

  5. Tilbaketråkk: Bare lureri, – alt sammen! | GRØNNSKOLLING, - JEG?

  6. ikke gidd å bry deg,du. non er så opptatt a sin egen fortreffelihet atte dem må gjørrra a gørra si et ste, ikke santa?. Utroli vakre perler, rekti tel å bli innspirrert a. Sol i hjerte sol i sinne,hehe

Legg igjen en kommentar

