Kobber i svarthvit vinterkulde….


Mens vi venter på solbrune armer…. og fine farger…

goy3

åh… javel… det er bare januar ja… ingen sniler…. ?…

shv2

Men jeg noterer meg at det går med snilefart mot vår… og jeg jobber med varmt kobber,…. altså fargen på metallet…

11012010-fun

Ute er det fremdeles skummelt og fargeløst…

ventevaarÅ fydda… nå må våren komme. jeg vil ha fargene tilbake…..

Denne vinteren glefser meg i værhåra…… jeg er møkklei…..

glefs

Det er ikke gull alt det som glimrer… ikke swarovskier heller…snøft… knegg.. selv om det ligner..

09012010-fun

Litt desperat kanskje??? 4 måneder igjen?

Jeg vil ha SÅNN!!!

goy2

*telle telle, telle troll telle troll…telle telle..  Hm, det der er mine egne lampworkperler. Og oksydert kobber. og ferdige blå løv og matte 6mm….glassperler.

Kanskje det er noen perrrler å finne likevel…..

shv1

Sukk. Jeg vil heller ha den med blomster på taket.

mauvearm1

6 responses to “Kobber i svarthvit vinterkulde….

  1. Og du er flittig – som alltid 🙂

    God «vente-på-våren-tid» til deg 🙂

    svar fra snurre
    Men nå regner det jo… så nå skal vi ha holke! Best man grver seg fast i søla inne gitt…haha…

    ha en kreativ dag klippenberg, aldri slutt!….

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

  2. Tror det grønne armebådndet passer meg:)

    svar fra snurre
    VÅÅÅÅRgrønn! 🙂
    Jeg har ikke fått snurra meg til å legge det ut til salg enda, men det kommer sikkert på trollsmed.com eller epla

  3. Så inspirerende og nydelig! Nå la jeg deg til i bloggen min – MÅTTE bare! Håper det er ok? Jeg har http://www.rettogvrangstrikk.blogspot.com/, og Fjesboka er en annen del, liksom…

    Synnøvehilsen

    _
    svar fra snurre
    Juhuuuuu takk for det!

  4. Flotte smykker og vinterbilder!
    Selv om vinteren i år ble lang og kald så blir det iallefall flotte bilder utav det! Det er da noe.

    svar fra snurre
    Jeg måååå bare ha noen varme farger å se på i kulda, og kobberet er varmt. jeg liker fargen på det også, og man kan bruke mengder uten at det koster skjorta!

  5. Nydelige arbeider Snurre. Virkelig. Frostrøyken biter ja, men dette her varmet en stakars vinterskrott.

  6. Du min kjære ligger ikke på latsiden! Lampworkperlene dine er kuuuule! Og smykkene :snadder!

    svar fra snurre

    Søte Inga, du må ikke forlate oss….! Du må være her! Jeg får ikke noe til på blogspot har hatt blogg der i flere år og bare kopierer noen innlegg herfra, hehe..
    Perlene mine har laaaang vei igjen for å bli fine, jeg har hatt to laaange pauser av ymse grunner og har ikke lært meg så kontinuerlig og systematisk som planlagt. Men det får bare gå seg til!

Legg igjen en kommentar

