Snurre skammer seg


Her oppdateres jo aldri lengre! Fyyyy for skam.

Men jeg gjøøøør no!

Her er noen hjerter…

Røde varme porselenshjerter …

Råååååååsa!!

Brent på 1260 grader men jeg fryser like fælt fordet!!!

Fremdeles minus 25 og værmeldinga sier at vi skal ha ÅTTE?

*kommer frem igjen til våren*

12 responses to “Snurre skammer seg

  1. Vel overstått og godt nytt år ønskes deg.
    Nydelige Hjerter i dag som det «oset» varme fra.
    Snart Vår. 😀 Solen har begynnt å titte på meg over fjelltoppen.
    Og det går sååå fort til vår og sommer.
    Varm Klemmm til «Snurre» vår. 😀

  2. Snurrehertene var flottest! Sånne hjerter kan tine is! 🙂

  3. Hmm? Har du bedre ting å foreta deg enn å blogge? Skamme seg! 😆

    Godt nyttår Snurre 😉

  4. Skamme seg ja sjø !! woff 😀

  5. Hei! Wooo, du er skikkelig kreativ. Du vet det?? Hehe, ja, det gjør du. Du lager ÅRNTLI mye fint. WOW. Du fortjener i aller høyeste grad utmerkelsen jeg har gitt deg via min blogg, AWARD. Sjekk selv: http://ragaus.blogspot.com/2010/01/lat-creare.html

  6. Hei Snurre!!!
    ..iiik, Berngard har gått seg bort.. innom bloggen igjen jo?!!
    Går det bra med deg? Like kreativ som alltid du da?! Møtt litt veggen etter et par tøffe år, men popper nok tilbake før du vet ordet av det?! Hehe, vet ikke om det var deg eller meg jeg prøvde å overbevise der?! 😉

    Ha en fin dag! 🙂

  7. Tenn et lys, det varmer fra hjertet og ut. Jeg har gitt opp på vgb, dessverre. Jeg prøver lykken på blogspot. Men seff kommer jeg tilbake og titter 😀

  8. Så utrolig flotte hjerter du lager,falt pladask for alle sammen.Må være så artig å lage disse…vil vil*;-)
    god helg til deg:-)))

  9. Torhild Hyllseth

    Hei Lise!

    Kjempefine sider du har her på bloggen din. Morsomt å lese og fint å se på. Og jeg lengter til våren akkurat som deg. Selv om temperaturen ikke viser noen vårtegn, kan vi jo se at dagen blir lengre, så det går den riktige veien!

    Hilsen Torhild

  10. That’s not a high time to waste it! Find reliable couse works company and order A level coursework from them.

Legg igjen en kommentar

