.. liten samling av bilder fra A Piece a day


Bare sånn at bloggen ikke..visner??

Hmmm- DET vakke meg men jeg fant disse findingsene i en eske… må jo bruke dem opp…?

Jeg liker disse englene.

BRRRRR nesten ti kuldegrader ute… jeg skulle tatt flere bilder men både kamera og jeg blir rare…

Kobber er gøy…. her har jeg laget lampwork headpins og snurret sammen til armbånd.

Og disse ørehjertene… det er altså IKKE bare bøyd tråd, jeg har behandlet den så den er hard og fin og ikke blir en bøyd siksak etter et par gangers bruk… slik jeg VET enkelte smykkelagere vil gjøre når de ser det her…. ops.. må legge i nettbutikk men jeg fryser antakelig ihjel hvis jeg skal ta skikkelige bilder ute…. …

Jeg gjør så godt jeg kan og forsøker å holde dagsbildet men det hender det skjærer seg…blir det hjerter hver dag, haha!!

Litt skrudde….? Hm, jeg ahr visst laget flere og de må og ut på trollsmed.com eller trollsmed.epla.no

Nesten som disse guttesmykkene av porselen… Blåskrudd! Den sitter fast, jeg lover…

Så må jeg ta meg INN igjen… BRRRR… den sommerbestillinga mi funka IKKE! Det ble bare enda kaldere..

Men nå fikk dere iallefall se NOE av det jeg legger ut på Trollsmedfansida på Facebook.

Bli fan! 🙂 Pliiis…

http://www.facebook.com/pages/Trollsmed/33854963787

Må ikke svikte bloggen fordet om vi flyttet… men det kan vel VG takke seg selv for siden det er så treigt her etter flyttinga og mange gav helt opp!

God ..vinter…

4 responses to “.. liten samling av bilder fra A Piece a day

  1. Drop Red hva? 😀

    _________
    svar fra snurre

    Perrrrlerrr red, perrrler….

  2. Nydelig samling perlesmykker. Vakre saker. Så du fotograferer ute i snøen? Flinke deg.
    ___

    svar fra snurre
    ..jeg må jo forsøke å ta bilder ute… best lys. Men nå er det håpløst uansett så photoshop må være med å hjelpe….

  3. Flinke Snurre. Så mye nydelig du lager.
    Ikke bli helt borte fra oss da..
    Ønsker deg en riktig God Jul og legger igjen noen Juleklemmer. 😀

  4. Nydelige smykker! Falt ekstra for «drop red» og «frozen».
    Ha en koselig kveld!

Legg igjen en kommentar

