Trollsmed lager englesmykker


Englevinger
11032009apieceaday
Jeg klipper litt over fra vg-bloggen..en hel uke med englesmykker! Engler ..

Altså.. englevinger….
wings

Eller.. sånn da:

blaaengel

…nå har jeg lissom funnet på noe som jeg får til å funke…

Og så laget jeg så få? Måtte bare teste ut ideen, og det ser ut til å funke. Men akk, de er sakte å fingre for hånd, en og en…
11082009apieceaday

Og så noen flere…
11052009apieceaday

Nå driver jeg og lager til utstillinger, der kan jeg jo ikke fylle opp med engler! Utstilling i Bømlo Kunstlang, jeg ble invitert til å delta med smykker… så Høyanger, den er koselig!

Gleder meg!

Men NÅ får jeg finne på no mer.
http://www.trollsmed.com

Legg igjen en kommentar

