Wings


Altså.. englevinger….

Eller.. sånn da:

Men NÅ får jeg finne på no annet…

7 responses to “Wings

  1. Lekkert! Passer sikekrt best på skikkelig brun afrikansk hud, ikke vinterbleik som min…

  2. ååååååå lekkert lekkert lekkert…en gang til lekkert…og så er jeg imponert over hvordan du klarer blande gult inn i så mye uten at det blir stygt..for det synes jeg er vanskelig…men det har kanskje noe med at du har øye for design….

    ___
    svar fra snurre
    Hehe Lene, se etter… det er TO gule perler der… Kunsten er å ikke overdrive, bare bruke det for det det er verdt. Jeg har et gult smykke ingen vil ha…btw…

  3. Med så mange englevinger vil
    jeg sveve inn i søvnens rike.
    Nyyydelige, vakkre smykker.😀

    Natta..🙂

  4. Nydelig! Nydelig! Nydelig!

Legg igjen en kommentar

