Engleuke


Bare englesmykker en uke… ? Ops….

I DAG SÅ JEG FAKTISK BLÅ HIMMEL! Og dermed…

(ser dere i bakgrunnen, masse englevinger…)

… BARE like da kanskje??? Hihi…

Jeg ønsker meg en skikkelig dagslyslampe til å få hvite bilder med altså…. for jeg har laget en del engler og sånt av porselen……

EN ting skal Martha ham hun er modig og trygg … flere og flere mennesker ERKJENNER at englene finns i livene deres…

Og at det finnes engler på jorden…

Tenk så lite vi vet..

…jeg mener… Om noen sa til oss for 150 år siden at vi skulle fly gjennom luften i svære skinnende blanke maskiner, 500 av oss ad gangen..  ville de taua oss inn… (da snakket jeg ikke om Norwegian – skal vi vinne et fly Perlejenter… finn det i fjesboka.. altså…)

og dra i flokk til Perlehimmelen…

Porselensleire er UTROLIG moro!

Nå har jeg skaffet meg masse nattjobbing igjen. Håper det blir en del gode filmer, for DETTE tar tid!

Montere engler på ferskvannsperler… Jeg må tre noen og.. *ta seg sammen*

Glad jeg er ei nattugle… hihi..

7 responses to “Engleuke

  1. Utrolig vakre de englene dine altså, og såklart det finnes engler her på jord ja:)))

  2. Engler finnes overalt de… noen kan vi se og føle og andre bare er der…englene dine er fantastiske…hmmm hvor mange ganger skal jeg gjenta meg selv…en gang til..FANTASTISKE….vet du jeg er utrolig glad for at du er nattmenneske jeg, for det er altid noe å glede seg til neste morgen, enten et vakkert bilde av noe du har laget, eller en frisk kommentar…STÅ PÅ!!!

  3. Så fine Engler og Hjerte. Vakkert, vennen. 🙂
    Kan du sende litt blå himmel til meg, har bare sett gråe tåkedotter og regnskyer de siste tre dagene.
    Takk.
    Ha en riktig god natt.
    🙂

    _________________

    svar fra snurre
    Takk takk… :_)
    sender som bare det jeg ErtaBerta, merker du ikke som det blåååååååser , knegg…

    Sender litt engleenergi og jeg…

  4. I disse merkelige tider trenger vi nok englevinger noen hver – og, ja, Märtha er modig som holder fast på sitt, uten å la seg knekke av alle disse besserwisserne. Så bra! 😀

    _____________
    svar fra snurre

    Jammen sa jeg rare tider ja…
    Det må da være fritt frem for å tro på og stå på det man selv føler for, og ikke putte det inn i en etablert NORM eller boks… som NOEN har satt opp for å ha kontroll på mennesketanken…

    Englene være med oss 🙂
    Vi trenger slike milde lette energier i en tung hverdag!

  5. Snurre.. da, du tok feil av skydottene og snøfnugga når du blåste så hardt. Kniiise. :))
    He he he, SNE 😮

  6. Nydelige saker! Falt pladask for engefigurene! SÅ nydelige!!
    ____________

    Du skal ikke falle for engler Lissie, knegg… du skal reise deg med dem, hahahhahaha

Legg igjen en kommentar

