Hvor mange perler fant jeg i ovnen?


SKRIV DET DU TROR UNDER BILDET FØR 22 OKTOBER !

ok – har to samme antall korrekt finner jeg frem et hjerte til.

Etter at elementene gikk på ovnen har jeg hatt håret til himmels og søle til halsen, og vært grepet av lett panikk, laget kjempesalg i nettbutikken og vært altså, litt desperat…

… Men i morres tømte jeg ovnen igjen!

Puh, det var godt å ha LITT kontroll igjen da!

Jeg jobber mot utstilling! Bare et par uker igjen…

Velkommen  🙂

Og så må jeg telle opp hvor mye bær og sopp jeg har klart å dra med meg hjem fra skævven i høst… Bra jeg har klart å konservere NOEN av dem… thihi…

http://www.trollsmed.com

39 responses to “Hvor mange perler fant jeg i ovnen?

  1. 124 PERLER, ER DET I BOLLEN
    HILDEN HEGE

  2. Tror det er 138 kjempefine perler :o)
    Hilsen Merete

  3. Så fine de er ! Jeg tipper 66, haha !
    Ha en deilig helg !

  4. JEG TIPPER AT DET ER 128 PERLER I BOLLEN!

  5. Så beskjedne dere var her da i forhold til fjesboka, hihi…

  6. Jeg tipper 148 vakkre perler i bollen.
    🙂

  7. Tipper på 137 perler

  8. Jeg tror det er 127 perler i skåla.

  9. Duuuu, søte søte Snurre. Kan vi tippe både her og på FB?
    Kan jeg? Eller kan jeg ikke?
    Veldig koselig med liv i bloggen igjen.

  10. 78. kanskje, eller?…………….

  11. 100!!!!

    ______________

    svar fra snurre

    HAHA, så pinglete dere er! Knegg…

  12. jeg tror det er 128 kuler oppi. jeg er jo ikke sikker på hvor dyp bollen er 😛 men jeg tellet de kulene jeg kunne se å plusset på noen til 😛
    hilsen Irene

  13. det var vist flere som hadde gjettet 128, så da gjetter jeg at det er 111 🙂
    Hilsen Irene

  14. Når de andre er pingler så druser jeg til.. jeg tror det er 288 perler i bollen 😀
    Kunne tenkt meg link til den nettbutikken

  15. Hei,
    tror det er 148 hjerter;))

  16. Hvor dyp er den skålen tro? Det er mange perler som kan skjule seg her. Jeg får gjette hundreogsekstisju.

  17. jeg vil at du skal lære meg å lage sånne små tøffe kuler. kjempe tøffe 😀

  18. jaja folkens, fortsett å gjette. Niks Irene… jeg har brukt flere år på å lære det sjøl… andre må OG lære sjøl…

  19. hvordan lærte du det selv da? mye utstyr?
    ______________
    Svar fra snurre
    Det aller meste står i bloggen nedover her, kalt søleklattutfordringen.

    Å lage perler og å vite hva man gjør, brenner er en ting… men å bli keramiker er et treårig studie, jeg surrer bare i utkanten av et digert fag.

  20. Ååååå, sånt hjerte vil jeg veldig gjerne vinne 😀 Du er flink.

    Jeg tipper at det er …… hmmmmm…… 154 perler i skålen din 🙂 Krysser fingrene for meg selv 😉

    ________
    svar fra snurre

    HUMRE, dere bommer jo hele tida…

  21. *telle telle telle* Det er mange ledige tall enda!

  22. kan jeg gjette flere ganger? 😛
    129 stk 😀

  23. 136

    For en nydelig gammelrosa farge på noen av perlene til venstre i skålen.

    Jeg liker forresten også multen din.
    ______________
    svar fra snurre
    Hm, jeg ser at folk liker den gammelrosa, selv sliter ejg litt med den…
    Moltene er VRANGE, de blir for tette lissom.. sikkert bedre i glass.. der har du en utfordring!

  24. 163 perler – og multen din er helt skjønn synes nå jeg da..

    Klem og god helg til deg

    Vidunderet har 188 brune flekker på snuten – så det blir hans tips og matmor tror han blir mer enn vanlig vakker med ditt hjerte i halsbåndet.

  25. Men kjære deg, hvor mange er det da? Hundreognitini?
    ________________

    svar fra snurre
    Hehe, ja dere må bare stå på…. det er masse tall å ta av…

  26. Gjetter pærler jeg…fant ikke hvor jeg skulle gjette, så jeg prøver her..
    Tror det ligger ca 115 pærler i fatet 🙂

  27. Jeg våger meg på ett høyt tall,
    for bollen din er Dyp og stor.
    ja 210 perler jeg tror.
    :)))
    Ha en fin dag. 😉
    Klemm.

  28. så får vi tippe på 54 perler…

  29. Det korrekte antallet er 161 perler, og hjertet drar til Laila i sørreisa 🙂 Gratulerer!

  30. Hmmm..
    Synes jeg burde vunnet «vgbklassen», Snurre :O)

    Grattis til den fortjente vinner dog – godt tippet :O)

    God klem og ønsker om en strålende søndag til deg min venn
    ______

    svar fra snurre
    Du leda lenge, DET skal du ha!! Jeg trodde du vant helt til laila smelte til !!

  31. Various people in every country receive the business loans in different banks, just because that’s easy and fast.

  32. Academic career is important for different students. But, they spend money for different staff instead of good custom research papers. Do a wise decision take help of the research writing service to prove your grade.

Legg igjen en kommentar

