tihi…


 tihi...
tihi…

8 responses to “tihi…

  1. Har du drukket så mye rødvin at du har begynt å fnise?

    Eller er det bare et snaut glass som skal til 🙂

    _____________
    svar fra ikke på en snurr lengre
    Jeg fniser så jeg setter løype etter meg… høhøh

  2. skål!

    svar fra ikke på en snurr lengre

    NÅ også???? Nææææiiihhjj….!!!! *vann*
    Jentefester gjør en tørstig, skjønner ikke…

  3. rødvin kan det være i det ene glasset.. men hva er i den skålen??

    svar fra ikke på en snurr lengre

    BLOMSTER!

  4. Ti hi?
    Ikke ni?
    Åtte?
    Elleve?
    Åffer ti?
    😀

    _________________
    svar fra ikke på en snurr lengre

    Æhh… TOLV!!! Da ble jeg henta hjem igjen…

  5. Tror Trolldama er på en snurr..det ble kanskje for mye å både få elementer til ovnen OG et glass vin på en gang…tihiii

    _______________
    svar fra snurre

    PØØØØØØØH! Såpass må jeg tåle, jeg klarte å tømme ovn og telle perler i morres!!! Hihi…

  6. hmm…hva definerer du som morgen om jeg tør spørre…sjeldent det er liv på fjesboka hos deg før 9 i hvertfall…da er vi laaaangt ut på formidagen her i huset…knis

  7. thi, hi tilbake, seint om sider

  8. heidi ovide olsen

    Hei, fine sider du lager, og flotte smykker. lager selv filigran, skal opp til svenneprøve om en måned. tenk å lage en svenneprøve på 5 dager,bruker vanlig 2 måneder jeg,!! hvor tykk er sølvtråden du bruker på hjertene dine, 0.80? vel, bra jobba. hyggelig om du svarer. hvor er det du holder til i verden.? hilsen heidi.

Legg igjen en kommentar

