Litt porselen til, navnenåler og engler.


Sånn! Bare så bloggen blir pusta litt liv i igjen…

En haug med engler… noen av dem skal være med på en utstilling på Alvøen utenfor Bergen i oktober.

Navnenåler i porselen

At jeg ikke kom på dette før jeg fikk en bestilling sjøl…. Men jeg har nå eksperimentert med en del for å finne ut hvordan de funker. Alternativet til kjedelige graverte hvite plastskilt for alle slags pleiere og terapeuter!

Nå har jeg begynt å grille glassperler igjen… fem uker omtrent uten har satt spor i fingra, jeg må påan igjen, hehe…

9 responses to “Litt porselen til, navnenåler og engler.

  1. Noen Vakkre Engler du har laget. Nydelig..
    Og de Navne-Nålene var jo Flotte, Stilig. 🙂

  2. Blei jo bare halve kommentaren, jo. 😮
    Fortsettes…
    De Kjedene med englevinger var også vakkre, likte godt den røde hjertet. Liker fargene du bruker. 🙂
    Ha en Riktig fin dag. Og husk på å puste litt innemellom, da.
    Klemm. 🙂

    Sånn.

  3. Lekkert alt sammen.Du er superkreativ:)

  4. Liker så godt englene! Akkurat slik du har dandert dem, med perlerinnemellom. Å! Hadde passet godt blandt blomstene til stemoren min det….

  5. Flotte navnenåler ja! Likte særlig godt den nest nederste til høyre på nederste bildet av navnenåler. Alt ifra deg er jo kjempeflott da 🙂 Nyter bildene her.

  6. Gææææ! Den øverst til høyre av navneskiltene ser ut som om du har tatt en stakkars, liten pip-pip og dytta vingen til ned i leira. *se for seg stygge voldssener* 😉
    Liker det blå hjertet med utoverdutter.. egentlig ligner duttene litt på dutter jeg har lagd på noe rødleiregreier(har begynnt så smått å leke med den, men tar jo en æve å fylle ovnen.. hehe) ved å poke billeire med penn og etterpå rulle leire over.
    I hvert fall veldig pen overgang til det hvite på det.. liker det veldig godt 🙂
    Er fint med englevakt i vinduet og da 🙂
    Ellers så liker jeg jo veldig godt de enkle smykkene og da. Noen ting er så pene i seg selv at de er penest alene uten å bli overdøvet av noe annet.

    ____________
    svar fra snurre
    såså, jeg nappa jo vinga AV før jeg dyttan nedi søla!
    Jeg har laget meg metallsnurrer av hard tykk tråd som jeg døtter nedi søla… ymse…
    Rødleire blir jeg GAL av…gal gal gal.. den er jo OVERALT med fargen og flekkene sine… Men den ER kul å se på altså.
    JA det tar tusen evigheter å fylle en ovn, jeg tror neppe folket vet hvor mange ganger vi behandler hver littelille bit, og så brenner…Av og til brenner jeg halvfull fordi jeg ikke gidder mer..andre ganger disiplinerer jeg meg. KUN hjerter, KUN engler, KLASK….

  7. Så smarte og nydelige navneskilt! Du er så flink! Nydelige farger og former! ha en god helg! Klem

  8. Flotte saker. Liker navneskiltene kjempegodt. Sånne krystaller og engler i vinduet, det fikk jeg virkelig lyst på!

  9. Marit Skaug Selbæk

    Tjolahei, tjolahopp!

    Kan du lage en nål til meg med en egleving og der skal det stå BRITA. Hun jobber som en liten engel i sykepleien. Kan jeg få denne i god tid før jul? Skal jo være en liten gave. Kan du lage den i hvitt, litt blått og litt gull.
    Min adresse er Kirkevegen 189
    2335 STANGE

Legg igjen en kommentar

