rørsnylter på steinsopp


 rørsnylter på steinsopp
rørsnylter på steinsopp

2 responses to “rørsnylter på steinsopp

  1. Heisann! Eg googla meg fram til bloggen din:) Skulle berre spørre kor du har fått kjøpt dor til sylvtråd? Eg skal sjøl lage vikingsmykker no for å finansiere ein sylvsmedutdanning (kom ikkje inn i Valle iår) og eg er på desperat jakt etter ein dor:) Kan du hjelpe meg?

    PS. Filigransarbeidet ditt er heilt fantastisk! Håper eg blir like flink som deg ein gong:D
    ________________
    svar fra snurre
    jeg kjøper hos Grenland stein og sølv, kjempekjekke å handle med!
    Tror du skal få slite veldig med å finansiere en treårs utdannelse med å lage vikingkjeder… da må du søke på nett etter litt mer avanserte verk, og forsøke å gjøre det noe mer proff… søk chainmaille… ellers ender du bare opp som det som så altfor mange sitter og fikler, som på fagfolkskt så slemt kalles «idiot chain»…. altså enkle vinkingkjeder av øsken…..

    Ringdor og armbåndsdor som er kone i formen finner du og hos Grenland.
    Dorer er alt du kan finne av runde metallpinner….. strikkepinner, heklenåler, jernspiker, whatever.. bare det har korrekt tykkelse til det du vil og er såpass hard at du får den inn i den oppladbare drillen… som er det greieste verktøyet til å rigle opp øskener. En skraphandler har masse flotte rør og pinner, bare å kappe i passe lengder og pusse… eller legge i cola og skrubbe. Det blir en evig jakt etter metallpinner og rør for resten av livet!!!

    Filigranet mitt er dessverre dritkjedelig, jeg har vært ute av det i 25 år, og burde ta meg i nakken for å gjøre noe… de sier det tar 20 år å bli dy7ktig!

    Lykke til skal du ha! Stå på og ØV!!!

  2. og du er ute med sugerøret fortsatt…… 🙂

    sopp er veldig godt… synd jeg er så feig…..
    _______
    svar fra snurre

    Du må gå på KURS hahahaha

Legg igjen en kommentar

