…danske med campingvogn


 ...danske med campingvogn, selvsagt konsekvent på venstre side av veien!
…danske med campingvogn, selvsagt konsekvent på venstre side av veien!

Nederlenderne er enda verre!!!!! MED bobil…

HELE veien… og de stakkarene han møtte…??? POKKER at ikke disse turistene kan skjønne at de ikke skal ha sine sedvanlige 3 meter til kanten som på danske og nederlandske motorveier…

5 responses to “…danske med campingvogn

  1. Lykken er.. 😉

  2. 3 meter til kanten? Bra jeg ikke har kjørt på de motorveiene for det visste ikke jeg. Men hvorfor skal dem det? Gruble gruble…

    _

    svar fra snurre

    hehe.. her vest er det ofte løse lufta tre meter fra bilen da….. i Nederland er det bare en åker…

  3. Jeg har vært på min skjerv av bilferier opp gjennom, og ja: detta er typisk det!
    Har nok et anstrengt forhold til alt som heter bobil og campingvogn pga. det der.

  4. Hehe…kjenner situasjonen igjen ja.. 😉

    P.s
    Plingplong.. 😀

  5. Ikke greit å komme fra flatlandet og til de norske fjell.
    Husker mede gru en belgisk bil med campingvogn som jeg observerte ned veien ved Vøringsfossen sånn for over 20 år siden da veien var dårligere.

    Jeg tipper at de som satt i bilen hadde hjertet ganske langt oppe i halsen.

    De hadde hatt bruk for noen englevinger på sin hasardiøse ferd. ;o)

Legg igjen en kommentar

