…48 blodige kleggbitt senere…


  ...48 blodige kleggbitt senere...
…48 blodige kleggbitt senere…

7 responses to “…48 blodige kleggbitt senere…

  1. Mmmmmmmmmmmmmmmmm – modne alt nå? Du er flink du. Kleggbitt er dritvondt.
    _____________
    svar fra snurre

    JUHUUUUU
    De tygde!

  2. Ah, men såpass må de da være verdt!
    _______
    svar fra snurre
    blodet rant nedover armen da jeg kom inn i bilen…

  3. Åhhhh..allerede ?
    _______
    svar fra snurre
    HEMMELIG STED!

  4. Jeg er visst unormal, meg er ikke så begeistra for multer… men jeg kan godt hjelpe til med å plukke… eller klaske klegg mens du plukker 😀

    _________
    svar fra snurre

    Det er visst mange som lar det bli flere igjen til sånne som meg… det er helt flott for meg! Og..eh…. jobben du tilbyr høres HELT ok ut, kan du følge etter meg når jeg jobber også… og bare rydde etter meg…???? 🙂 🙂

  5. Jaha, er det verdt det? Et bær mot et bitt. Nei jeg tror jeg lar være
    _________
    haha BÆR MÅ man ha!—- jeg har jo hviten utover på øya helt til kulda tar knekken på de siste tytebæra og soppene – jeg er utemmelig… var det 130 liter jeg tok med heim i fjor….

  6. smykkerbylenec

    Sorry men du kan få ha både bær og bitt for deg selv…multer er oppskrytte – blåbær derimot er skikkelig moms….
    ___
    svar fra snurre
    DE har og begynt å bli blå, men ser små ut… og er sure enda…
    Sånne haler jeg hjem i vaskebøtter…hæhæ—

  7. Ååååååå, multebær….

    __________________
    svar fra snurre
    …………JUHUUUU! 🙂 GLIS!

Legg igjen en kommentar

