Månedens kunstner hos Lissie :-)


Lissie har valgt meg som månedens kunstner i juni på nettsida si!

Veldig kjekt! Tusen takk Lissie!

http://lissies.gotdns.com/Maanedens_kunstner_haandtverker_designer/maanedens_kunstner_juni2009.htm

Hun er dessuten en flink smykkelager og kreativ sjel så det holder selv.
Og for ikke å snakke om alle de andre aktivitetene damen holder på med 🙂

Og for den som er på jakt etter kjerringråd har hun en oase å øse av av det og!

Ellers så har jeg ikke laget så veldig mye… noen englevinger i porselen og et helt nytt lass venter på glasur…

OG PETRUS PUTRER HAR ANKOMMET SÅ NÅ KAN JEG GRILLE GLASS OG LÆRE MER!

(Joda jeg har forsøkt med kakebrenner og loddelampa, innlegg nr 2 i læreprosessen med blødmer og tabber kommer snart…)

12 responses to “Månedens kunstner hos Lissie :-)

  1. Så gøy at du skal være månedens kunstner! Det fortjener du 🙂
    _________

    svar fra snurre
    Hun er et rivjern på markedsføring den snuppa der 🙂

  2. Så herlig. Månedens kunstner, Ja der er jeg enig i, for en flott og god beskrivelse, og så mye fint du har laget, lager.
    Du er helt suveren flink.
    Nydelige smykker og Akvareller.
    Jeg ser og ser. Mye Vakkert.
    Har vært inne på alle sidene dine, men en virket ikke.
    Ønsker Kunstneren en riktig god Pinsehelg.
    Klem.
    _________________
    svar fra snurre

    Tusen tusen takk ErtaBerta! Jeg må jo bare ventilere ut fingra, kan ikkeno for det. Det er moro at dere setter pris på det!
    God helg til deg og.

  3. Så kult! Må inn å se på hennes sider jeg nå:)
    ________________
    svar fra snurre

    ..har du tid til sånt nå da, vasker du ikke støv…hehe… Vi venter jo på nyinnflytta bilder med perla gardiner…

  4. I love it! 🙂
    __________

    svar fra snurre
    Du snakker engelsk Sandri, merka du det?

  5. ingasteinajoh

    Grattis!! Håper du tjener masse på det fordi det fortjener du!!!!!!
    ____________
    svar fra snurre

    Takk og takk Inga, det er litt moro å bli anerkjent… og alle monner drar i ulvetider!

  6. Så flott at du får kommet i gang!
    Hvor har du bestilt vifta og sånn til perleverkstedet forresten?
    _____________________
    svar fra snurre
    … næmmen er du i bloggen fremdeles da… *løpe og se*
    Det går seg til bit for bit… jeg har ikke god nok plass nei.. for jeg er i rom uten vindu. jeg skal montere opp en kraftig baderomsvifte og Petrus Putrer blåser luft inn i lokalet når jeg ikke brenner. 4200 liter i timen. Den har jeg kjøpt på eBay i Tyskland.
    Brenneren kjøpte vi brukt i Tsjekkia, de er ikke kommersielt i salg.

  7. Grattis med både måndens kunstner, og forsida på vg 🙂

    Og såklart også med at Petrus Putrer er i hus, da får vi snart se nygrillede perler i fra deg også håper vi. Og ikke minst innlegg nr 2 i perlegrilling.

    God Pinse 🙂
    ___________________
    Svar fra snurre
    Takk for det SilverC og god pinse til deg og.
    Og du får nok vente… 26grader ute frister ikke til perlegrilling inne gitt.. 🙂

  8. Bare hyggelig! Og vel fortjent! Takk for reklamen foresten! 🙂

    Har du vært utenpå VG og i dag?
    _____________
    Svar fra snurre

    AHHH, en anonym Lissie 🙂
    Ser du hvor søtt og lykkelig Valmuen smiler på det forsidebildet, litt synd perla er uskarp da, men det var en ganske elendig jomfruperle… så…. hehe…
    Men altså.. det bildet burde gi mange menn en AHA-opplevelse av hvor LYKKELIG en perle kan gjøre en kvinne??.. ikke sant?

  9. Glemte å skrive om de nye englevingeørepynten! Stilig og lekkert!
    ___________
    svar fra snurre
    Små porselen, det vakke helt enkelt… Men nå tror jeg de sitter.

  10. Dette var skikkelig velfortjent, at gode og dyktige folk blir dratt fram og honorert for kreativitet, godt håndverk og uendelig mye inspirasjon for oss andre som pjusker i faget.

    BRAVO!
    __________
    svar fra snurre
    … takk for det klippenberg. Du har nå min største respekt for finfiklinga di med microperler du da!

  11. What snurre? :mrgreen: Jo, jeg slenger rundt litt inglisj nå og da, men er klar over det – ennå 😀

    _________________

    ANSWER FROM SNURRE
    Oh, Sandri Dear, I did not remember your genetic heritage – and not your intergalactic soul travel experiences … please have me excused…. men blogg på nårsk a, jeg blir bare forvirra av det her…

  12. Oj! Jeg har visst ikke helt fulgt med rundt om her jeg. Så arti da, Snurre! 🙂
    Har lest artikkelen.
    Også liker jeg øredobbene dine. Liker faktisk best de med svarte vinger (er nok en liten skapbekengel 😉 hehe!).

    _____________
    svar fra snurre

    *hopp sprett hopp*

Legg igjen en kommentar

