Blåveisen blir diger i år…


.. stor og hårete… bare sammenlign med smalahovene under…..

Jeg mener… snart vår, lammene kommer ut og det blir grønt…

Det er ikke alt vi forstår og til høsten er allting glemt.

Og så er det å begynne påan igjen. Jeg tror på reinkarnasjon også jeg…

Man skal være glad for at man ikke vet alt. Tror jeg.

Det ble nesten som et apropos til forrige innlegg dette her men… SÅNN ble det nå bare!

(mer smalahove? http://www.justliss.com/smalahove/ )

One response to “Blåveisen blir diger i år…

  1. Noen ganger kan du være glad du er vegetarianer.
    Jeg vet ikke om jeg kommer til å bli det,men en gang har jeg vurdert det.
    Jeg syklet og det stoppet ved et lyskryss rett ved meg en to-etages trailer fra Gilde med gitter overalt.Fullpakket med sprelllevende, fantastisk søte vakre lam der siste stopp (siden det var slakterbil) ville bli den sikre død.De ene sa bæ til meg og jeg holdt på å begynne å grine vettu.

Legg igjen en kommentar

