..langt fra burka… :-)


Dette må da være havets glassperle ..

http://video.nationalgeographic.com/video/player/flash/syndicatedVideoPlayer.swf?vid=transparent-fish-video-vin

Av og til mener jeg at småfuglene er lurere enn oss som stikker sørover når vinteren presser på.

Men nå lurer jeg på om ikke fisken her er lurere enn….

Takk fra/til national geographic for lånet og inspirasjonen til oss…alle…

6 responses to “..langt fra burka… :-)

  1. Får ikke opp noe bilde, jeg, Snurre….

    _________________
    svar fra snurre
    Det er en utrolig videosnutt fra National Geographic.. en fisk som ser ut som en gjennomsiktig glassperle i hodet…

  2. Ser ingenting jeg….

  3. Ser ikke noe jeg heller

  4. wow den fisken var nydelig altså:)

  5. Ser heller ingenting.
    _______________
    svar fra snurre
    NOEN ser og andre ikke.. spørs sikkert på PC`n… sukk.

    . jeg ser den klart som krystall men det ser ut til at mange har problem.. det ER altså en helt spesiell fisk med gjennomsiktig hode så den ser ut som en glassperle.

    …men det er jo mulig å gå på National Geographic sine sider og søke etter video med transparent fish der og…

  6. Jeg gikk inn på national geographic sine sider å så. Så stilig fisk! her er linken for andre som ikke ser det her inne. http://video.nationalgeographic.com/video/player/news/latest-news/transparent-fish-video-vin.html

Legg igjen en kommentar

