Oppussing og ny tapet i snurrebloggen


..var en prøvelse. .. nu går det straks meget bedre…..moahaha.. *evil grin*

Men når jeg tenker etter alle de raserianfalla jeg har hatt og hvor mange ganger tastaturen har vært på vei i skjermen siste par dagene… så får jeg kanskje sende en vennlig tanke til de som sikkert har det ENDA verre, og til og med har valgt det selv…

DE SOM FIKLER SAMMEN NYE VGB I BAKGRUNNEN HER…..

Her er en rose… dog med skygger over! … !

Hjertelig til lykke, det er en steintung jobb dere har tatt på dere nå…

Måtte engler og alle gode ting vokte over dere og håndverket dere utøver så dere ikke farer helt ville og gjør ting mot oss stakkars bloggere  som vi ikke ville gjort mot dere….

..og måtte dere snart bli ferdige så vi kan begynne å blogge med smykker og NIBBER og all mulig humor vi kan oppdrive…

Sånn i bakgrunnen lager jeg masse engler.. og engleperler til nettsjappa….. og flyvende vesener av drageflyvertypen🙂 DET blir KULT!  Det KOMMER svært innlegg når det blir stabilt.

__

JAJA…. SNURREBLOGGEN ER OPPUSSA, DET LUKTER MALING OG LIM HER…

men  – HVOR ER DE GAMLE BILDENE MINE TRO…

I mellomtida har man jo måttet lete etter gamle bilder på egen pc…. porselensperle med sølv og vikingstrikk..

Da fikk jeg testa dette filopplastingssystemet.

Dere får pent donere oss mer plass, ellers blir det fort slutt på blogginga… 10 mb er jo nesten bare mobbing…

DET GÅR IKKE AN Å LEGGE INN FILER FRA EKSTERN SERVER. INGEN TING ER AKTIVT OG ALT ER UTILGJENGELIG.

INGEN KNOTTER BLIR MULIGE Å BRUKE SELV OM MAN HAR FULL KONTROLL PÅ HVILKEN KATALOG BLOGGBILDENE LIGGER I, og limer inn full url.

Og det er fremdeles umulig å få inn en avatar, jeg har forsøkt gif, jpg, små, store, nøyaktig mål lagt over den stygge firkanten og lasta opp… nytter ikke. Den blir svart… eller står og henger.

LYKKE TIL!

28 responses to “Oppussing og ny tapet i snurrebloggen

  1. Så bra at du er inne da:) Hvordan fikk du lasta opp bilder, hvor går man først for å få dem lagra?

  2. Om du klikker på brukernavnet mitt så kommer du til en hjemmeside som er død for lenge siden.. hva fae… har dem gjort tro????

    _________
    svar fra snurre

    Det er du selv som har lagt inn den adressa der, ikke dem… men når vet jeg ikke.
    men du må legge inn bloggadressen din og skifte adresse til det du vil ha. Sjekk hos catalyzator….

  3. Så bra at du ikke har forsvunnet, ble litt redd for det. Ser at du er veldig flink til å tapetsere også.

    Sølvlenker er fint, holder på med å lage anheng i seedbeads jeg, til å ha på sånne lenker…….metall, spennende saker.

    _________
    svar fra snurre

    Vikingstrikk er forferdelig enkelt, men den MÅ trekkes ned ellers strekker den seg så veldig. Det ligger masse læringer på youtube.. de kler omtrent alt av smykker og perler.
    neida jeg forsvant ikke, jeg gikk bare nesten i oppløsning av raseri…hæhæhæhæ

  4. godt å se du er tilbake…du e`kke så gæærn til å tapetsere og sånt heller da:) bloggene våre kommer vel opp og stå, forhåpentligvis i nærmeste fremtid. Jeg var overlykkelig i dag for jeg klarte å finne en perle venn eller tre…juhuuuu, ikke dårlig bare det…

    _______
    svar fra snurre

    Jeg er ikke helt happy enda, men jeg orker ikke mer… enda… det må bli mer stabilt.
    Har funnet igjen en del jeg, du får sjekke vennelista mi, men tror de fleste ligger på wirerullen sin og venter på bedre tider… hoho!

  5. kreativkrapylet

    Fint innlegg snurre🙂
    De trenger nok rosa som oppmuntring for her trengs det å jobbe på før alle gir opp og går sin vei, som så mange har holdt på å gjøre de siste dagene.
    Når det gjelder avateren så gikk det helt bananas når jeg brukte stort bilde hos meg.. fikk sånn croppingfirkant som hang fast øverst på skjermen og ikke ville bevege seg ned mot dit den skulle. Når jeg brukte et bitte-lite ett derimot var den plutselig snill. Mye rare bugs. …eller features alt ettersom hvor positivt du ser på det😉

    ______
    svar fra snurre

    ja jeg tror de svetter så øra flagrer baki der stakkars… hehe. men de har vel valgt det sjøl.

    Jeg har forsøkt alt fra 80×80 gif og jpg til 300×300 likedan, og png, men ingen vil. Jeg har klippet ut firkanten og lagt oppå, men neida….

  6. Hei!! Nå ble det fint i stova! Jeg har ikke ennå prøvd å tapetsere, men har fått til avatar greiene. Og har funnet de fleste men får ikke satt deg inn som venn, snufs, de mener at du er blitt lagt til, men da svever du vist ute i det store intet!! For jeg kan ikke finne deg i lista mi!!!!111 Huff må leite, trenger sporhund!
    __________
    Det går seg jo LITT til, jeg fikk til og med opp bloggen idag uten å tapptapptapptapptappe med fingra førti ganger…
    Jeg ser du er grå hos flere… jeg aner ikke hvorfor, men jeg klarte jo ikke godkjenne eller finne deg første gangen, det kan være derfor. Jeg får ikke til avataren, har forsøkt alle mulige versjoner.

  7. flott side du har fått:)ogflott innlegg.jeg får ffff ikke vekk den nettsiden på brukernavnet:(og får beskjed om å skive inn e-posten men den står jo sånn at jeg ikke kan forandre den:( helv….ttttt..,, .(:(

    _________
    svar fra snurre
    Gå i Dashbordet… brukere oppe til høyre, på det blå feltet… der er en side med webadresse, mail osv.. der legger du inn bloggen der du har skrevet adresse til butikken din. Mulig du er et annet sted.. men det funka i alle fall her….

  8. ..teste avatar.. for hundrede gang.. den er jo på sida nå..men…

  9. .. og det er feil avatar i for dårlig oppløsning… funker DEN så spyr jeg…

  10. hei du. det ser ut til at jeg ikke er alene om å pludre,hehe. Men det er vel av eneller annen grunn til det bedre,hm
    _______________
    Hm
    Kan det være en ide å skifte nick fra snurre til PLUDRE….
    Dæven vi har fått smykekr som dagens tema 🙂

    Kom an perlejenter, inn med perlene! Husj!

  11. Hihi, nå funker avataren min alle andre steder…enn i kommentarer. Vel, feil avatar, men jeg tør ikke engang røre…. Jeg begriper ikke hvorfor…

  12. Det er noe kluss med avatarer nå. Mine funket fint – alle 3. Nå er den ene helt rar default sak jeg ikke har lagt inn. Jeg har en fra gravatar.com også som var default i WP. Go figure – nei ikke gjør det.

    Sinns snurre? Orker ikke være det jeg. Selv om min tålmodighet med herpa og delvis fungerende teknologi er det som fyrer meg opp mest og fortest høhøhø

    Klaps og kadunk på deg et smil – sånnn ja😀

    ________________________
    SVAR FRA SNURRE
    OK da🙂 🙂 OK?
    Men det går jo bedre???? jeg ser ut til å være påtvunget en avatar av et orange og gullhjerte, kan det være mer dekkende for meg enn et småtroll Sandri???
    JADA JEG ER SÅ TÅLMMMOODDDIIIGG ATTTTTEEE……!! JA…HA ..JA…JA…JADA…..!!!

  13. nå ja snurre ,, vet jeg er blond altså ….men e-posten står sånn lyst skrift går ikke ann å ta den vekk:(

    ___________
    Du er visst rammet av et fellesproblem dichroic. Ta en kopp kaffe og strip håret sålenge 🙂

  14. Å så fin bakgrunn!!! Fikk ikke til det jeg, men nå har jeg en plan:)

    _____________

    *host* jeg beholdt bokstavene jeg, selv om du la dem ut først… men jeg gad ikke lage nye filer!! De ligger både i tapeten og toppen.. de er jo snurrete…fnis….

    Jeg har gjort bakgrunnen 40% transparent… pass på at du tenker skjøter så det ikke blir for mange rette linjer og avskjæringer…

  15. ser ut som noe ordner seg. men mye står igjen enda som du skriver. loggin og fart, turbo. større plass lover de oss også. det her blir artig å se om de får til. Tror jeg får ha klar champagnen. hi hi. Billig vin i Sverige. :O
    Klemm.

    ___
    svar fra snurre
    DETTE går seg til, jeg gidder iallefall ikke dra til Sverige for å chatte… Det kommer til å bli BRA dette her når vi bare frå en svær forside og rikelig med plass… TENK hvor mye de flytter..? Noen hundre tusen bilder, 40000 brukere og 450 000 artikler…

  16. Nå varru flinkers snurrepurre. Du kler smilet best, men litt høyrød sinnatryne tåler man seff også iblant😀

    _____________

    OK Sandri😀 :-# Jeg skal forholde meg rolig

  17. Giid så pent det ble her da, lekker tapet og greier… har du hatt håndverkere?

    Skal vi gi det en sjanse likevel…?

    Det er to steder å legge inn avatar, men det vet du sikkert.
    Kanskje jeg skulle prøve meg på et innlegg…
    Tuddelu!

    _________

    Klart du må teste!
    Tapeten var en test, men jeg gad ikke lage ny.. kan vel rive den noen ganger?? Skrifta på veggen må jeg forandre litt på.. den står feil…

  18. Hm, sjekker bare om det plutselig gikk å linke til nicket mitt i kommentarene… ha en god kveld, forresten, håper ikke du ble løsemiddelskada av all oppussinga?
    _________
    ….funker så det smeller det mamma!

    Nei, ikke løsemiddelskada, bare litt frustrert av at ting lissom ikke funka.. men nå går det straks meget meget bedre :-))))

  19. he,he snurre:) stripe håret og kaffe hørtes bra ut:)jobber litt i kjelleren med noen småtasser og såndt søleri… brrrrr veldig kaldt her 10 blå her i gpr kveld .sikkert det i dag å:(også gir jeg litt husly og kos til en søt pus…tror hun som eier den er til syden ….briste hjerte men nå skal jeg legge meg å må hive ut lille solkongen (pusen)……. :(:(:( prøver i morgen her inne🙂 kansje jeg skulle laget et nytt innleg også:)natta snurre

    _______
    Ny dag og nye sjanser. Dette blir bedre og bedre.🙂

    Nå vurderer jeg å ta en omgang på vennelista og slette alle de som har flyttet til Sverige for å holde miljøet her på VGB, og ikke la folk trykke på daue blogger!

  20. Stilig tapet Snurre…du får d til du..:)
    Skikkelig fine de englene også…som alt annet du lager..:)
    Jeg tror jeg kutter ut vgb snart…det er så mye dumt med dette nye systemet som jeg ikke vet om jeg gidder å bruke tiden min på.
    Har fått til å lage innlegg, men det er vel omtrent det eneste jeg har fått til også. Ikke får jeg til å legge deg til som venn heller. Og hva gjør jeg når jeg etter ett innlegg har brukt opp 76% av lagringsplassen min…???
    Syns liksom at samme hvilken knapp jeg trykker på innpå dette nye, så kommer jeg ingen vei…fram og tilbake blir bare dobbelt så langt liksom…;)

    _________
    svar fra snurre
    Nå må vi bite tenna sammen og tenke positivt annakat, dette blir jo bedre for hver dag!! Det flyter lettere og når det blir ferdig blir det supert! Men vi får mye mer plass når de er ferdige å fikle, du må lese supportbloggen… trykk på den svære hjelpannonsen til høyre når du er på fremsida.

    Alt er litt fiklete nå, men de KUNNE sagt at vi lager helt NY blogg… den gamle blir sletta om to år, start fra scratch.. istedet hjelper de oss over…

  21. Likte det smykket.
    Selger du noe av det du lager?

    _________________________
    svar fra snurre

    Noen smykker kan få lov å være enkle. Og sølvstrikken kan brukes alene.
    Og – ja jeg selger gjennom gallerier og nettbutikk.

  22. Hei

    Ville bare innom å se. Bloggen din er lik den du hadde og det er fint å kjenne igjen noe her:)
    Ha en fin dag

    ____________
    svar fra snurre
    Bare ny tapet, de turkise perlene var så tilsølt av kaffe og klissete fingre og …jeg vet ikke hva. Og så ny topp, det ahr jo hett snurrebloggen likevel.
    Syns ikke jeg trengte HELT nytt ansikt lissom…
    Takk for besøket og velkommen tilbake….. jeg har begynt å like det nye systemet jeg!

  23. Hallelujah, snurre…jeg klikket på nisselue på forsiden en dag og kom til min egen side…sjokkert…avataren funker bare i kommentarer og widgets inne hos meg flyr veggimellom….ikke bare har vi fått med alle de bugsa vi hadde før, men også nye…bare de ikke parer seg og lager yngel, sier nå jeg…her skal man virkelig trives!
    —————–

    svar fra snurre
    Hehe, jeg har visst fjerna widgets oftere enn jeg har lagt dem inn.. den som er tålmodig får se.. Jeg tror dette blir sabla bra jeg.. de som VIL ha kontroll på ting, fikler og fjaser, de som vil ha lite ting og tang, velger å la bloggen så rein og uten alt morsomt..hehe.

    Bugsa tror jeg de sloss mot som helter i bakgrunnen her nå, men de er vel litt som hybelkaniner, de kommer smygende etterhvert som vi fyller inn snæfs og nye eksterne ting her.

    Lykke til med oss da benbye, jeg skal ikke formere meg…

  24. Lever du trolla? Begravd i vinger eller bevinget eller hva? Ting går seg til. Bloggen din er pen – clean – godt å værra i. Sånn er det med den saken😉

    _____
    svar fra snurre

    men..eh.. må jeg forandre no da da… jeg mener, jeg vil heller ha gjentakende besøk enn at de flytter inn lissom?
    Jeg syns ting går seg veldig til jeg, er i ferd med å trives.
    Ønsker meg en skikkelig svær forside med mye på, som viser TEMAET på det som blir kommentert, ikke ordene på kommentaren lissom.. og en statistikk…

    Og vingene er festa, nei, vingene FESTER, sånn blir det når man limer… sjøl er jeg pinlig edru!
    SÅ skal jeg heller perle dem til litt når de har tørka opp!

  25. Ja, ting begynner faktisk å gå seg til her etter hvert. Det ene problemet etter det andre løser seg. Og nå passer til og med bildet til skjermen, også! Ha en fin aften fortsatt. Snart freddan og allslags!🙂

    ____
    svar fra snurre

    akkheratt ja… hva i all verden skal dere suse i sverige etter???

  26. Fiiiiiin bloggside, gratulere

    _______
    svar fra snurre

    Taaaakkk 🙂 Det tok tid men nååå går det straks bedre i dette skapet her!

  27. Jeg får heller ikke til å lage avatar, når jeg poster innlegg i casper sin blogg vises jeg bare som en mønstret firkant… det er nok litt igjen før det går helt knirkefritt her inne ja🙂
    Bloggen din har blitt fin da! Og kjempefint smykke!

    ______
    svar fra snurre
    .. den må være 96×96 punkt, og knepet var å bruke opplaster nr to.. der det står bruk den andre. La det laste seg.. og vent og vent og vent helt til det kommer en markeringsramme ut. Trekk den dit du vil, og trykk crop. Etter en laaang venting får du melding om at den er klar. Jeg forsøkte søtti ganger… (lettjugd..) .. trur eg..Det var faktisk det jeg sleit mest med av hele greiene her.. .

Legg igjen en kommentar

