Mens bloggen har vært dau


..begynte snurre å grave i glemte skatter….

HYYYL…. når man har FOR mye perler kan man miste litt av kontrollen…  jeg fant en kasse gjemt med ti kilo  perler ellerno….

Den svulmer jo litt.. det stod en eske småpser på toppen og, de havna i plastbokser.

Og så syns jeg at jeg hadde merkelig lite store krystaller.. jeg hadde jo gått berserk i Tsjekkia…

AKKURAT! Hva fant jeg????? Noen kilo assortert…

Stønn….

Designermari, skel jeg sende flere… jeg HAR store!! mest 10 mm, men også noen større.

Si ja… hehe….

Dette var altså en test…

– jeg laget bildene med bredde 750 punkt som vanlig

– jeg brukte browser upload

– dette var snabla rotete, hvorfor er det fryktelig sort farge bak teksten min, jeg vil ikke ha den… hvor får man fjernet den…?

Hm, jeg har ikke kopi av profilbildet heller… den maskina har blitt smykker…fnis..

OK; HEI VGB, HVOR ER LÆREBOKA???

«snurre tyr til siste mulighet: RTFM – Read The Fuckin` Manual!!*

8 responses to “Mens bloggen har vært dau

  1. Teste om dette virker, jeg fikk hvit bakgrunn igjen…. det var mange vgb options der…

    Syns det ser litt spinkelt ut og var ikke så grusomt glad i den hurramergrundtfargaede toppen til vgb…dah…

    NÅ vil jeg gjerne ha fjerna alle de taggene på sida der, og ha vekk de siste kommentarene, den lista var teit… den er jo forhistorisk…

  2. Toppen var litt karusell for å si det slik… Jeg har ikke funnet ut av det enda…. finner ikke igjen siden min engang jeg *s*

  3. Ooooooo men jeg vil ha sånne store!!!! *smile pent*

    Da fant jeg bloggen din. Så nå må jeg lete etter brukerbildet mitt, vet hvor jeg skal sette det inn, men finner ikke bildet igjen på pcen min:)

  4. Gulp, Snurre skal lese manual….

    Send meg et kort sammendrag. Eg er helt tapt, og hvor er alle linkene mine, Snufs.

  5. Huffda. Nei jeg er ikke imponert. Er helt enig med deg, vil ha vekk den digre stikkordslisten!!!! Jeg vil ha bildene mine til bake i galleryet, og vil ha mulighet til å redigere utseende på side, hvor listene skal være plassert, AAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!
    Du har min sympati!

  6. jeg fant deg!!Hurra,trodde det skulle bli umulg å finne frem nå..

    Haha..Har du FOR mye perler Snurre??:-)
    Bare å sende noen til meg hihihi;-)

    Prøver å bli vant til dette nye systemet jeg da..selv om jeg har en blogg på wordpress også,var dette litt uvant..hvordan fikk du bakgrunnen hvit??
    Vil ha bloggen min litt lysere!!

    Nå skal jeg snart ha en liten smykkestund med en av de små kusinene mine,det blir koselig:-)

    God helg!!

    Mari*

    ______________
    SVAR fra snurre

    Ja, jeg syns det var LITT snedig at jeg hadde såpass lite store… guess why. Jeg skal lage en påsså til deg.
    Denne bloggen har PAUSE. Jeg får ikke noe av det alle andre får til å virke til å virke.
    Og Firefox står bare å spinner når jeg skal forsøke å gjøre noe med bakgrunn og topper og sånt. Og DE blir svarte når jeg laster dem opp.

  7. Huff, her var det mye utropstegn!!!!!!!!!!!

    Her er jeg også. Nå heter jeg perlemamma.vgb.no, synes det er artigere enn «15251».
    Tror jeg skal vente litt med frustrasjonen til de har fiksa noen av bugsa. Ser det har skjedd litt siden i går i alle fall.

    Jaja, gi meg tips når dere har funnet ut av ting. Deilig å la andre ordne opp, synes jeg:-)

    ___
    svar fra snurre

    Jeg fikk bare 8 vennebekreftelser av deg, så dette går seg nok til skal du se!
    Frustrasjoner?? mOAOOAHAHAHAHHA….

  8. Iiiiik.

    Det var gilde perler det. Du får si i fra om du har for mange røde…. ;oP

    Oi, hvor er jeg nå da? Hmmmm

    ________________

    NÅ er du i snurrebloggen, fnis.
    Nei røde har jeg lite av, har bare en rad med noen store, og de vil jeg ha sjøl. Det husker jeg var så lite av at jeg kjøpte dem i et kjøpesenter, ikke perlesjappe… huh… Rødt er mangelvare som råmateriale her..trenger mer…

Legg igjen en kommentar

