Hva pokker driver snurre med?


Ikke et innlegg på flere uker? Det der ser ikke ut som hverken smykker…eller SØLE…?

Ah! Deilig!!!!

Noenogseksti gamle akvareller av ymse kvalitet REVET istykker i går. Varmer TO ganger 🙂 Først når man lager dem, så når man river…

Men jeg HAR jo en maleblogg…. vandalismen fortsetter der:

HER begynte altså jobbinga http://www.vgb.no/30030/perma/399601 i går..

Og nettopp NÅ så la jeg ut… enda mer berserkgang.. http://www.vgb.no/30030/perma/399920/

Se det!!

Mon tro om jeg skal gjøre det samme med smykker… *tenke på hammern sin*

45 responses to “Hva pokker driver snurre med?

  1. Slemme vovven!! Og så alle de flotte bildene da! Men du må ikke tenke mer på kombinasjonen hund og hammer altså…
    Lås døren til bilderommet neste gang, og gi snurre gårsdagens VG heller, han ser sikekrt ikke forskjell.

  2. … FNIS… Jeg reiv jo sjøl…
    SJEKK LINKEN…hahahahahahahahhaha hah

  3. Rev du selv?! Og stiller den uskyldige vovven oppi vandalismen? Slemme damen…! Ikke ødelegg sånne flotte bilder da gitt! Hvis du skal rydde, kan du vel gi dem til et sykehus eller et aldershjem eller noen som trenger litt pynt?

  4. … mener du jeg skal gi til andre noe jeg selv ikke ville hatt, og som jeg mener er mislykket????? Vovven ahdde mye moro med bitene når jeg kasta dem på henne…hihi.

    De pleiehjemmsfolka får jo knapt ha sine familiebilder med seg.. sukk.
    Men skal man alstå videre kreativt, så må man kvitte seg med litt ballast. Dessuten vil jeg jo verdsette meg selv til NULL og presse nullet på andre om jeg hadde trua det på et gamlehjem.

  5. Gud hjelpe meg nå har a endelig fått dilledumpen. Nå er du jaggu RÅ og flinkers også! Nytt år – vekk med det man ikke vil ha – haha – urk – hark HOST sjæl 😀 Jeg har kastet og romstert og kastet og BRENT så mye nå atte du aner ikke. Jeg er bare såvidt i gang kjenner jeg. 2009 skal ALT jeg ikke vil drasse på mer vekk – enkelt og greit.

    Sjelden folk har så vakker søppel som deg da – liten snufs.

    Harru det bra Trolla? 🙂

  6. ZUKK hadde du visst hvor mye gammalt ræl jeg har på bakrommet, et helt gammalt firma, og aluminium brenner ikke engang…..

    (men dette VAR deilig altså, hehe…)

  7. Jaja…jeg forstår ingenting…..rive kunst i fillebiter….er som å kaste bøker, spør du meg. Vandalisme!!!

  8. Et lite plingeling…;)

  9. Jeg vet det virker brutalt.. men en akvarellmaler lærte meg en gang KILL YOUR DARLINGS… Altså, når noe bare er der og man ikke er helt happy, bli kvitt det og begynnn påan igjen.

    Skal man komme videre må man ta med seg kunnskapen, ikke ballasten lissom…

    Ikke sørg, det er tusen til der de kommer fra *dunker fingern i panna* *glis*

  10. Det er så virkelig deilig ut 🙂 Og jeg forstår absolutt hvorfor du gjør det.
    Jeg har selv gitt bort bilder jeg ikke selv er fornøyd med, og så henger de der på en vegg og irriterer meg hver gang jeg kommer på besøk til eieren…. URK

  11. Plong! Det så jeg!

  12. Hvis jeg river ut av noen rammer har jeg mer…. knegg….

  13. Nei og nei og nei og nei….

    Ha en fin lørdag:)

  14. JODA!!!!
    Resirkuleringsdevaene skal OGSÅ ha sitt!
    Nå kan de finne seg fine små biter!

    God helt du og tanteprinsesse :-)))

  15. Ååååååå, men hva er det du gjør????

    Alikevel… Forstår hva du mener. Når jeg ser igjennom smykkene mine og finner noen gamle. Usj… Også blir jeg litt redd for å selge noen nå. For hva om jeg om ett års tid tenker det samme.

  16. Nå har jeg ikke vært såååå brutal med smykker… enda, knegg…..

  17. næmmen huff da!!! jaja,bare du ikke angrer så. Du kunne om ikke annet resirkulert det og fått diggbart handlaget papir som du kunne solgt for en halv årslønn på en hypertrendy chic-bohem-smanschyfancy-hom olfilt-design-butikk i Oslo? 🙂

    Du kunne sagt at det er handlagd i Nepal (hvit løgn) Da kunne du 3 doblet prisen *knis*

  18. INGEN anger! Mine, har lov å gjøre hva jeg vil med dem, hoho!!!

    Nei, de er ikke av den typen, de ahr jeg andre steder… litt vanskelig å finne de rette utsalgene for cchiqmagictypehøypris, hah!! DUMT!

  19. Hehe, du aner ikke hvor mange bilder jeg også hiver veggmellom, river eller setter fyr på….;D

  20. JO det gjør jeg…man MÅ jo det. Send ovn, jeg kan ikke brenne bål ute… har ikke ovn.. hehe…

  21. noen må jo si noe…..

  22. det kan jo bli brent jo !!

  23. næmmen …Nå synes jeg det bør komme et smykkeinnlegg her snart! Litt nytt inne hos meg forresten…Pling!
    🙂

  24. Nå har jeg fått mail… mailen min har stått dønn fast!

  25. Er enig i at man ikke gir bort ting man er misfornøyd med. Gjorde sikkert godt å få rydda opp i det der.
    Når det gjelder porselenstingester havner det en hel del i knuseboksen, mens noen havner på vent for å se om jeg blir glad i dem, skal glassere om eller knuse.
    Når det gjelder bilder har jeg en litt annen måte å se det på. Noen bilder jeg ikke er fornøyd med har jeg til og med hengt på veggen og gått og sett på dag ut og dag inn og analysert hvorfor jeg ikke er fornøyd, hva jeg kunne gjort bedre og hva jeg bør gjøre neste gang for å bli fornøyd. …men nå blir jo jeg aldri 100% fornøyd med noe jeg lager da. Er alltid ett eller annet som kunne vært litt annerledes og litt bedre. Har etterhvert lært meg å bli glad i noen bilder jeg har lagd, selv om jeg ser ting som jeg kunne gjort bedre i dem.

  26. #15 Helt enig. Alltid ett eller annet som kunne forbedres. Jeg er aldri 1000% fornøyd. Jaja, vi får ta det som at vi alltid forbedrer oss:)

  27. HAH, nå er jeg mer i hammermodus!

  28. Det er utroloig mye knep og teknikk med den søla, jeg eksperimenterte meg frem så godt jeg kunne. Jeg hadde lenge en plastbøtte med mine første biter. Det er utrolig hvor mye man lærer av å se egne feil etterhvert som man kommer seg fremover. SÅ denga jeg med den svære hammern jeg fikk av Perle og Berngard !!!! Noen kilo….. Fremdeles hiver jeg en del i bøtte, noe går alltid direkte i søpla.. men jeg MÅ snart ha en klippedengedag.
    Jeg har etterhvert lært meg at noen liker det ene og andre det jeg vil kaste…
    Når man har utstillinger og selger litt bilder er det fryktelig irriterende at folk VIL HA bilder man vil kaste gratis. Men de vil ikke betale for noe de virkelig liker? Derfor kaster jeg nå ting jeg sjøl ikke vil se igjen. Å ta vare på det en stund er læring det og! SÅNN skal jeg iallefall IKKE gjøre deet!
    Jeg går ikke til snekkern min og spør å få en time han ikke bruker eller en formiddagstime han ikke liker lissom..hehe…

  29. .. smykkeline da, wow…knegg..wow, 1000 prosent, jeg tror jeg graver meg ned til jeg blir så gammal at de kan grave meg opp som trollkjerring..hehe…da skal jeg ganne tinga fiks ferdig..
    OK da, nei man syns jo så ofte DET SISTE er det fineste… så forandrer man smak med dagsformen.
    Og så er det problemet med NYE ideet…snøft… hele tida…

  30. Rev du i stykker akvarellene dine?
    For meg høres det fælt ut, men jeg kan jo forstå det, siden du er veldig kreativ og lager mye.

    Jeg har også hatt en FØR – og ETTER- opplevelse i fjor, da jeg pusset opp hus i månedsvis og hev vanvittig mange bøker.
    Rene «kulturmordet», og det var forferdelig, men i ettertid ser jeg at det var helt nødvendig.

    Og så mye som du snurrer deg rundt både med maling og smykkelaging og andre kreative oppgaver, er det lett å skjønne at du av og til må ha en generalopprydning.

    Lykke til med arbeidet ditt! 🙂

  31. Men du,legg ut noe mer sølv da. DET liker jeg.Snirklete svinger i sølv *krible*,jah!

  32. Du vet, det er viktig… det kverker innsyn til de fine tinga og de viktige tinga… men å kaste BØKER Starlett??? De kunne du levert på antikvariat… de lever jo evig!

    Jeg snurrer vel ikke så mye som folk tror med koster…har nesten ikke malt på over et år bortsett fra EN serie.

  33. hehe, kjenner meg igjen der. Men en liten tankestrek- Kan ikke dette bli verdens kuleste collage,mon? Kunsten sett med «nye» øyne? Jeg så vel en del muligheter av greiene,men så er vel jeg helt noldus når det gjelder å bruke ting på nytt. Av og til er det vel litt deilig å bli kvitt og finne nye innfallsvinkler når det «gamle» ikke hemmer en lenger.:)Stå på av kaos kommer mye nytt!

  34. Hadde aldri klart å rive i stykker noe jeg hadde lagt noe av sjela mi i, jeg 😉 Men vi er forskjellige.

  35. Jeg river i stykker og biter og kaster jeg også. Men først sjekker jeg om noen av dem kan bli til kort. Det er jo gjerne flere vellykkede detaljer i et bilde, om ikke helheten akkurat ble et stort kunstverk.

  36. HAHHH, ha — i morra, eller kanskje i natt…vet ikke.. knegg…

  37. SUKK, nå ER jeg treig altså, jeg vet… men jeg har bare ikke fått tid!

  38. … sukk, ja jeg vet den med collage… men jeg er så teit sånn, jeg vil ALTID se den akvarellen jeg ikke likte i cocllagen. Og jeg er ikke så særlig glad i collage sjøl.
    Prosessen med å rive, knuse eller hva jeg må finne på.. å kaste, DEN frigjør for meg masse energi, og jeg er fint ferdig med tingene.

    En stund reiv jeg og la i en pappeske, trodde jeg skulle lege eget papir. DET skjedde aldri og det kasta jeg da jeg flytta, HOHO!!!

    Ja helt rett… vi må videre, deilig å høre at du og kan dette, knegg!

  39. Hihi, nå har det seg så at den sjela mi har noen svarte eller ufullendte flekker som jeg på et vis må ta oppgjør med, så……

    Men det blir jo plass til nytt, og så lenge malinga er hobby,går dette helt skadefritt for sjela. Koselig å se deg surfende i snurrebloggen :-).

  40. Vet du det der har jeg forsøkt og forsøkt! …ei venninne er ekspert på å få det der til. Jeg KLARER ikke! Jeg finner ikke biter som jeg syns passer! Joda jeg skjønner at scrappere nok ville likt biter med fine farger, men naaah… 🙂 KASTA!

  41. Du er flittig og flink som en tsjekkisk femtegenerasjos handtverksjøde på filigrans.

  42. Snurre.. Er du ferdig med å ødelegge,?
    Jeg har vært inne på «trollesiden» og shopingen din. Waww, så mye fint du har der inne. Må se mer i morgen.
    (Senere i dag)
    Må prøve å få litt søvn, nå.
    Natta, da. Sove godt.
    Klem 🙂

  43. Hei Snurremegrundt og Lise! 🙂

    – Er nettopp tilfredstilt med en slik nødvendighet som det å sove under disse mørke nattetimer og ser på hunden som har malt i sin maleblogg, denne hund som ser ut til å ha hatt det kjekt og trivelig når du fikk en idè om å ta et flott bilde av den!

    Ha en strålende morgen når tiden kommer for slike minutters tids oppvåkning for mennesket i døgnets timer Lise og ditt flotte nicknavn Snurremegrundt.

    Nicknavnets historie hadde det i og for seg være o.k. å blogge om en gang, da Cyberspace-nicknavn vel hadde sin initielle start i året 1965 da herr Neil Megson fikk en idè om å endre identitet og skiftet til Genesis P. Orridge, hvilket gav han friheter og utfoldelse til å endre på sin kropp, og han er nå nesten blitt helt lik sin kone..

Legg igjen en kommentar

