Hjerter i kø


Måtte bare…

La inn en med store smykker og, de har vel vært i bloggen før.
http://www.youtube.com/watch?v=ej2TZeI0Kps

Youtube er moro!

Fryktelig som man tuller om nettene istedet for å sove!!!

15 responses to “Hjerter i kø

  1. Sænkju 🙂
    Og alle hjerter gleder seg.

  2. Oi, så mange fine smykker. Der var mange jeg likte. Nydelig. Og fin musikk til videoene også. Stilig.
    Ønsker deg en riktig fin førjulsTid.
    B-Klem.

  3. Øjjjj… dårlig gjort å kutte låta til Freddy Mercury på den måten, jeg vedder for du har nok smykker til å fylle hele låta … he.. he…
    Fiine smykker da… og så fin utube presentasjon :))

  4. DETTE VAR FLOTT PRESENTERT.LA OSS KRYSSE FINGRENE FOR AT DET HAR EN SALGSVERDI OGSÅ!!
    HA EN FORRYKENDE GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR, (MEN SIDEN DU IKKE SOVER SOM OSS VANLIGE MENNESKER,MEN KREATIVITETEN JOBBER 24 T/H, SÅ ER DU VEL INNE MED ET INNLEGG ELLER TRE TIL, FØR DEN TID…..HIHI)

  5. God klem til Berta og! Og kos deg med forberedelsene og solskinnet på blank snø!!!

  6. Youtuber er jo moro!!
    jeg er håpløs, omtrent alle mine malerier har blitt til etter klokka 11 om kvelden. Nå er jeg likedan med smykker. Fy flate…
    jeg trenger egentlig bare 5 timers søvn, og så en utsoving i ny og ne…hehe.

    Tror mange av disse hjertene allerede har reist hjem til hjertevennene sine… har ikke helt kontroll som vanlig. Jeg vil bare lage, så får jeg hive dem ut i verden til noen som orker å pushe dem på folk, hehe….

  7. Tusenkunstneren vår!!!

  8. Hej Lise!
    Vilka fantastiska smycken du gör! Imponerande:)
    Blir verkligen motiverad till att prova lite själv, men gud så svårt det ser ut!
    Stå på! Super kombinationer och harmoni du har i dom.

  9. Takk klippenberg! Dine er og utrolig flotte… anbefale alle å se!

  10. Tusen???? Argh… søren, jeg må lære meg noe mer…

  11. Freddy Mercury??? Næh, stod det det på den fila jeg lånte da??? KLASK… youtube er like kjekt som de små snurrene…fnis…

  12. Bare å sette igang det! Moro er det lell 🙂

Legg igjen en kommentar

