Lilla og grønt


Slett ikke typisk meg å lage, men det var en utfordring…

Først laget jeg alt stivt… men så saget jeg det opp, denga det med hammer og henglset alt med oksyderte store sølvøsken. Dobbelt! Det er tungt.

Lilla gudinne. Altså… perlene henger ned over hullet..

Og: Det bak er IKKE oliven!!! Det er glassperler, amethyster, ferskvannsperler… OG oksydert sølv… og porselen, hehe…

OK, da kan jeg bruke det på julingbord på lørdag!

HOHO!

33 responses to “Lilla og grønt

  1. Ingasteinajoh ikke logget inn

    Nydelig!! Det er jo nesten jul hos deg, hohohoho!!!

  2. Nydelig smykke, og god tur på julebord på lørdag, skal selv på julebord på lørdag og jeg skal ha noe så utradisjonelt som sushi det får virkelig en til å tenke jul lol men det var det de flese av os ville ha i kolegiet…nam nam

  3. Jeg tror det er ti år siden sist, hehe… har vridd meg unna. men så fikk vi sjans til hotell og full pakke..så… OK; ut av bygda noen dager er ikke å fornekte.

    Sushi..hm… se opp for nisseluer!! Det kan være rå fisk under!!

  4. HAH!! Pass dæ ellers kommer jugenissen og tar deg!! Jeg syns ikke det var sååå julete? Da burde jeg vel surra meg inn i et fra forrige innlegg, hehe…

  5. Utrolig flott, det hadde passet perfekt rundt halsen på meg :O))

  6. wow!
    Du har rett i at det der ikke er et helt typisk snurresmykke.
    Men flott er det 🙂
    Nesten fristende å smake på olivenperlene dine 😉

  7. :-))))))

  8. nydelig smykke.så snurre skal på julebord.)mmmmm vil jeg å.. vi skal også på etteler annet ..har billetter ,, salhusskvinskvetten eller noe sikt:)om mannen kommer seg på bena (influensa)kjempesyk .. håper ikke jeg e smitta:)jeg kommer til å dø om jeg får det han har hatt:(håper vi er friske til lørdag så kan vi kose oss en kveld på byen .kansje ta med båten:)snurre kos deg på julebord og prøv å hold tankene vekke fra leira:)

  9. Det var uvant:) Klarer ikke helt å sette fingeren på hva som ikke var det. Ser jo signaturen din i smykket for det. Må være fargevalget!!! Kult ble det! Skikkelig fint:)

  10. :-))) Takketakk tanteprinsessen!!

  11. FAAALi for tenna… jeg tror og det er fargen, hehe…. NEI, det er for mye glass..ferdigperler, knegg!!

  12. Hehe, jeg skal østover, er nettopp blitt frisk sjøl, men hører gubben hoster og harker…

    HOLDE UNNA søla??? Jeg skal til SF å henge 120 kilo og et lass glasur, knegg…… ikke alt til meg da, men…knegg…

  13. Nice,veldig……vet ikke hvorfor du synes det er så ulikt deg,men men, vi ser jo heldigvis ikke et smykke likt.
    Kos deg på julebord.Skulle vært det selv på lørdag,men droppet det, da det har vært full rulle de andre helgene i hele nov,drar på hytta istedet og slækkern totalt!!!!!!!

  14. Nydelig Nyyydelig. Lækre farger!! :))

  15. Nydelig smykke…men så er du jo kunstner, da..:-))

  16. Det er sikkert hodet mitt og problem med fargen – men altså det var utfordring på Nettby, grønn og lilla. Men jeg forsøkte å dempe det grønne….

  17. Deilige farver du har satt sammen her altså, knalltøft:)

  18. Hytta høres jo egentlig vel så trivelig ut som julebord, med en flaske vin eller to og ingen julesanger eller ribbefett!

  19. Takk takk Brakka, harru begynt påan igjen?

  20. Øving gjør mester 🙂 Langt igjen til det man egentlig VIL!!!! Men takk skal du ha sølvi!

  21. Lilla og grønt funker jo, men høres litt schkummelt ut…

  22. ååååå.. vil på søletur jeg å,, tenk å luske rundt i hyllene:):)herlig:)nå har jeg hvert på galleri med noen byster:):)så får vi se:)

  23. Disse var lekre Snurre, herlige farger og du er så god på å få flotte bilder av smykkene dine, det ser bare så fristende ut 🙂

  24. … si meg… er du heeeelt slått ut etter det Julebordet? Ligner ikke det å (b)logge ut helt?! Hope u ok!

  25. Ved hjelp av kart og kompass og litt forvirring blir det ofte relativt DYRT å gå ut igjen.

    UTEN det man har planlagt….

  26. Takk takk Risky! Jeg syns godt man kan jobbe LITT med bildene. Beige sekkestrie kan jo drepe de fleste smykker som bakgrunn! Kjekt når du liker det :-))))

  27. SLÅTT UT?????
    Hallo??????

    Jeg kom hjem i forgårs kveld og siden har jeg jobba og vaska og kava som fykjen pluss at jeg måtte til Bergen… har bare ikke hatt tid til avlogging engang…knegg!

    LAGER du smykker eller????

  28. nei jeg gidder ikke smykker fortida… Jeg har altfor masse her, ja heldige meg solgte vel 5 stk. av 100 på julemessa…
    Men godt å se deg stikke innom å si hei, jeg tenkte (og har litt lyst) å bare lage bilder igjen. Og arkivere smykkene mine litt…
    … Ja jeg tenkte du kanskje… du ble værende i juleborStemning… eller slått ut ja… Eller… hadde stikki av (øh ikke si du har vært i UTlandet… igjen.. nei tror ikke det?)

  29. Veldig nydelige farger 😉

  30. HAHA kan du ikke bare sende meg til Italia?? På et vis…

  31. De var kjempe fine 😀

Legg igjen en kommentar

