..snurremegrundt i RØDT (advarsel, kjerringa er i smykkemodus!)


Rødt er deilig! SE hva jeg har på bordet!

Et lite glimt av en lav sol skinte gjennom tåkehavet….

Og jeg har gått løs på alle de røde perlene mine etter at jeg omsiderfikk til RØD glasur!

Danse i rødt…. med håndlaget porselen og håndlaget sølv…

… danse i rødt rundt armen også!

Jeg liker de aftikanske håndlagde perlene av resirkulert glass, og de kler porselenet…

Og litt sølv, her i et lariat…

Og et til.. vet ikke hvor happy jeg var med det, men det ser OK ut på…

Rødt, rødere…

*host* gi deg nå snurre…

Men OK noen savnet smykkeblogging hos meg så….eh… Forresten så ser smykkene større ut på nett enn de er når de kommer på. Må huske å ta noen bilder!

Å nei å nei… bare et rødt hjerte!!.. og tusen seedbeads… på feridgkjede…

…dusk?—

Ah… en.. DUSK! Smelta sølvklumper og håndlaget porselen, og litt korall.

NÅ blir det ikke rødere til jul! 🙂

*tar seg sammen*

…eh…

OPS…

LITT rødt… – farget porselen og eksperimenter med låser i porselen. Og så BLÅTT! Kul!

God helg folkens!

Litt rødt i den grå tåka ute gjør godt!

MÅ bare ta med litt rødt fra Italia og…! PUH!

*hoppe energetisk i ring* Man får energi av rødt! 🙂

48 responses to “..snurremegrundt i RØDT (advarsel, kjerringa er i smykkemodus!)

  1. Her var det mye lekkert. Falt veldig for et av disse, men har sendt deg en mail.

  2. åååå. så utrolig flink du er!!!

  3. Nyyydelig. Flotte smykker fra deg igjen.
    Rødt er jo så lekkert. Jeg bare elsker rødt. Flink er du.
    Ønsker deg en god helg.
    Klem.

  4. Rødt er deilig! Jeg har svart deg.

  5. Tusen takk goddess!

  6. Du er jo bare helt sjef på det påsselenet Snurre!!!!!!!!
    Knallflott alt sammen og jammen har du fått til den røde nå ja..;)
    Klarer ikke å velge favoritt, for alle er så utrolig flotte..og det sølvet du lager er jo også bare helt knall…:)
    De perlene til høyre på nest nederste bilde…har du faget søla og så blandet sammen forskjellige farger sånn som de gjør med fimoen..?? De var superstilige!!
    God helg til deg også…;)

  7. Akkurat ja, du er RØD type! ante meg…
    God helg til deg og, jeg skal kjøre masse bil!

  8. Jeg er vel..en tredel på vei i kontrollen???? har så mye jeg skulle ha testa, men har ikke plass.
    jeg har laget meg en lang blokk med de fargene, farget med stains, og pakket inn hele pølsa. Så er det bare å skjære og trille. Den blande seg fryktelig lett, fimoen er mye mer stabil, grrr..
    jeg laget noen grå for en tid siden som jeg trodde ble blå, haha!

    God helg, jeg skal til sogn og Fjordane…

  9. nydelige smykker som altid *S* er ikke særlig glad i rød, var det som barn men min mor fik pillet det av mig, fik klart besked om at rødt og svart var det bare hore som gik med, tenk hvor sådanne sætninger kan ødelægge en, var 5 år og ønskede mig bare røde træsko med hjerter suk…men det sitter stadig etter selv om det er godt snart 40 år siden…
    har dog lidt rødt i min garderobe 1 genser og 1 kjole..

  10. Isj, de mødrene!!! Jeg var så fryktelig glad i gult da jeg var barn, og min mor sørget for at DET skulle jeg ikke bruke, jeg som var blond, for blondt og gult passet ikke!!! Jeg fikk ikke bruke favorittfargen! Hun kledde meg i lyseblått og knallfarger!
    Gjett hvem som kler gult og liker gult idag?

    Jeg blir møkklei av å se butikker i beige og lin og triste fargeløse klær og smykker uten farger!!!
    Rødt er faktisk veldig populært, de som liker rødt, bruker masse! Jeg er en av dem sjøl… hehe…

  11. Oh, wonderful lampwork! And wonderful combinations in necklaces at all)))

  12. næææ så fine smykker

  13. klarer ikke å velge meg en favoritt jeg :=)
    her var det flotte røde perler
    her jobbs det som bare det også.. jobbes med småting ,skåler og litt skulptur.):)skal jobbe mer med det framover… holder på å lage julekuler .)dichroic

  14. Rødt er en av yndlingsfargene mine,sammen med isblatt og kobolt blå….dette var flotte håndarbeider fra deg!!!Gleder meg alltid til et besøk ibloggen din,massse inspirasjon og hente;-)

  15. Røfft og tøfft!!
    Jeg var heldig med min mor, fikk lov til å bruke alle farger og gjett om, jeg blandet og blandet farge!!
    Smykkene din er nydelige!!! Har ventet en stund på noe nytt, men ville ikke snakke høyt, (hvisker) har ikke hatt noe å vise fram, jeg… lister meg stille vekk…………………

  16. Opps… NO lampwork!!
    Porcelain clay is what I do… – high fired to 1250 C once, twice… Handmade silver too, and,…whatever i find, handmade powder beads from recycled glass….

    Nice that you like it.

  17. 🙂 Takk Sharon 🙂

  18. Ble litt stum av beundring jeg nå! Likte det sorte og røde absolutt best. Så en drittøff kjole i det og har tenkt og tenkt på å lage ett smykke i de fargene, men smykkene ble bare helt røde hver gang:) Jeg går for det meste i sort jeg, skikkelig kjedelig av meg. I det siste har jeg kjøpt litt lilla klær. Etter «press» fra typen, hehe.
    Nå lager jeg foresten rosa smykker igjen! hvorfor får jeg bare bestillinger på rosa smykker??? Og rosa barnesmykker faktisk:)*klø seg i hodet*

  19. Her var det virkelig mye lekkert, jeg er virkelig imponert over kreativiteten din :O))

    Rødt er en vågal og flott farge.

    God natt :O)

  20. Hihi har du gjemt deg bak en sølehaug???
    jeg har flere…hehe..

    Je ghar tatt kongeavgjørelse.. ingen julemessløping.

  21. Se her! Det her var andre farger enn vi er vant med å se her ja.
    Jeg bare elsker kombinasjonen av svart og rødt, så gjett hvilke smykker som er mine favoritter. 😉
    Men når det er sagt, så er det ikke bare fargene som gjør disse dritlekre da.

  22. he,he,, bak en sølehaug.nei ligger under)

  23. he,he,, bak en sølehaug.nei ligger under)

  24. Se her ja! Fargeglade damer skal vi være!! Bort med beige og brunt og gråbeige —-
    Bare la deg inspirere du, men du trenger ikke lage kopi, hehe…

  25. fy flate så mye fint vennen!!!!
    Du er fortsatt eneren vet du:)
    Har forresten sånn blomst på bordet mitt jeg også:)

  26. Oi!!!

    Kan du ikke smitte meg med litt kreativitet, Snurre? Her er det helt tørt for tiden. Håper formen og kreativiteten vender tilbake snart.

    Det smykket på bilde nr 5… Det likte jeg!!!

    Klemmer kjærringa. :o)

  27. JEG SÅ DET!!!!!! Det kravla og krøyp der inne!! Sjarmerende var de og…

  28. Du har jo vært og græbba alle Auds røde perler!!! Og jeg som ikke får tak i hos min leverandør..hehe….
    RÅSA??
    RRRÅÅÅSa!!!???

  29. Rødt er flott! Kreativiteten min vet jeg ikke hvor jeg tar fra… det tar ikke slutt lissom. Nesten plagsomt når man planlegger å gjøre IKKENO! hehe…
    Kos at du liker det!

  30. Det var ikke så uvaling da, det var bare det at det tok såååå lang tid før jeg fikk til rødt, hehe…
    Og så overdriver jeg alltid når jeg først tar av.
    JADA jeg haaaar flere…

  31. Hoooliatten, snurre! Det er så jeg hører nissen kaldhauke i det fjerne…men noe så lekkert har han ikke i sekken sin, det vedder jeg all leira mi på!

  32. USJ, sånne steder får man ikke gjort et søl – Karr deg opp og ta kontrollen over søla!

  33. Usj, karr deg opp, under der får du ikke gjort en søl! Ta tilbake kontrollen!

  34. Hver sin stil, hver sin greie AnnHelen. Du er frekkere enn meg med materialer!

  35. *smitt*

    OK; det var ikke basseluskene jeg har i nesa og halsen altså…
    Bit tenna sammen og gjør kjekke ting Monstermor!

  36. Du putter sååååå mye positiv Energi inn i blogginnleggene dine. Smykkene er bare råååååFine. Du er og blir Nymero Uno på smykkeblogg… , og ja Rødt er Dæilig

  37. …. eller for å si det sånn, helt målLøs nesten jeg.. over vakkert «håndarbeid» og lækre sammensetninger av perler og sølv..
    … Absolutely Fabulous, Dyktig du, Snurre!!! :))

  38. Er helt forelsket i det øverste 🙂
    De andre var også fine, men det er min absolutte favoritt !

  39. Næmmen, har jeg ikke svart på denne her, altså? Inni hodet mitt så har jeg gjort det for le nge siden, lover!!!

    DRITTLEKKER!

    Jeg digger rødt. Har noe røde perler liggende, men de ligger og ligger…i påvente av inspirasjon. Og her kom inspirasjonen rekende på ei fjæl!
    Tusen takk.

    Duskesmykket er min favoritt. Og så er jeg svak for stavlåsene dine. Mmmm.

  40. Jippi, mer smykker fra snurre 😉 De er til like stor inspirasjon hver gang du legger ut noe nytt.

    Og for meg er det spes kombinasjonen med sølvet som gjør det spennende *s* men det tror jeg du vet allerede.

    Jeg likte best det øverste smykket, og armbåndet som ligger til venstre på bildet under… kjempenydelige

  41. Hm, jeg tror du må bearbeide forholdet til den nissen jeg benbye1!! Nisser skal være litt vare og observante for menneskebarnas behov og ønsker vet du!!
    Dytt i ham og gi ham ekstra stort smørøye! 🙂

  42. Nå har jeg vært inne og besudlet sjela mi i de friskeblomstene dine! Jeg er sylta tett, så jeg trengte den solhatten! Tusen takk… 🙂

  43. Absolutely fabolous er min favoritt!!!!!

  44. Ahh. For noen nydelige smykker.
    Du er fryktelig flink!
    Likte spesielt det øverste.

  45. Den liker jeg og best….

  46. Eneklte dager er vi treigere i fingrene enn andre… sikkert perledagene :-)))))
    Dusken liker jeg og faktisk!

  47. … og mer kommer… men nå har jeg litt lite tid.

  48. Hvem er…ingen? Takk likevel 🙂

Legg igjen en kommentar

