Høstfarger!


Jeg har et fryktelig schizofrent forhold til høst.

… jeg liker IKKE vintere, de er kalde, våte og mørke, stort sett…SØLE!! … men jeg elsker farger…..

For min del kan det være lysegrønn hektisk forsommer hele tiden.. (…æææh….og litt bærplukking og soppfangst innimellom.)

At det er et tegn på at de dør, og går tilbake til jorden… det glemmer jeg …

I år har jeg fanget dem og fått dem til å vare lenge …  så lenge at jeg slipper vinter!!

Tror jeg…..

NEI!! IKKE disse nei!

Se det ja, noen må jo ha en ekstra finger med i spillet!

OK, jeg innrømmer, vinter KAN være vakkert, hvitt, blått, sort…. og naturen skal hvile….

(OK; løvene VAR en bestilling.. fra en utrolig hage….. og en utrolig kreativ villkvinnes grønne fingre. Jeg gleder meg til å se henne bruke dem som smykker – OG fargeløfter for små tredevaer!!)

Men, gode leser: Akkurat NÅ akter jeg….

*snurre drar til Italia*

🙂

*vinke* Blogg pent!

25 responses to “Høstfarger!

  1. Neimen, stikker du av mitt i det mest fargeglade? Ja, hver sin lyst, men du har jo foreviget høsten i leire. Nydelig:)God tur og kos deg. Hent masse nye inntrykk og inspirasjon:)

  2. Kjempefint:)
    Andre gang jeg sier det om en smykkeblogg, tror det var inne hos deg første gangen også.;)

  3. Kunne godt tenkt meg det smykket ja….. Vakkert var det!

  4. så flotte høstblader, som bare varer og varer! :))

    Jeg drar snart til Grand Canaria.. gleder meg!

  5. esker høsten jeg,flotte farger på disse høstbladene dine,, smykket mmmfantastisk.. god tur 🙂

  6. Humm…. jeg er redd fargene ryker til hegla de har meldt vind…
    Mon tro om jeg kan lage løv når jeg kommer hjem av visne løv fra bakken og.. jeg har jo ikke igjen selv, hehe…

  7. Det var da riktig kjekt!! Bare fortsett å besøke du!
    …men jeg forsøker nå å jobbe litt med innleggene så det ikke blir BARE smykker, for det er jo drittkjedelig i bloggen.

  8. # 2.5, Du måkke si sånn, smykker er vakkre og fargerike, kreativt og sprer Glede.
    Nydelig pynt. Jeg liker å se og lese.
    Flotte Høstblader du har laget, Og det halssmykke..BerreLekkert..
    Ha en riktig God Tur til Italia. da. Får du ikke blogget derfra.? da,
    Berte-Klemm til deg…
    🙂

  9. ååååå så vakkert i bloggen før du drar tilbake til sommeren!! Fine farger, fine høstblad og fantastisk smykke!!! Jo, du blogger bra, men at bare smykker er kjedelig å blogge….den var litt tung å svelge, du!
    GOD TUR!!!!

  10. Knallflotte farver og flott tekst

  11. 🙂 det er nok til salgs… på utstilling i Førde.

  12. Det skal piiinadø bli godt å reise vekk litt1 God tur med deg du og!

  13. Ønsker god tur :)))

  14. Go tur din heldig gris..

  15. God tur til varmen;-)
    Gleder meg til innlegg fulle av inntrykk og freske smykker,når du kommer tilbake.!!!

  16. Denne gangen var jeg heldig, forrige ovn ble flekkerød…. SÅ mørkt ute som det er nå??? brrr….

  17. BARE smykker i min blogg blir kjedelig ertaberta!! Jeg surrer jo på med alt mulig! Hva andre gjør angår meg ikke, men jeg vil ha variasjon her… fordi jeg liker…hohoh— FARGER!

  18. Takk for det perleriet, men altså… MIN blogg kan ikke risikere å trille omkring i perlerus, skjønner, hehe…knegg… Ha en fin vestlandsdag, jeg ser jo nesten ikke over dalen her, det er høstlig som juling!
    Nå er jeg reiseklar om en time!

  19. Takk Lucky 🙂 Kjappere enn sin egen skygge!

  20. Nyyyydelig smykke, og lekre blader!! :o)
    God tur!!

  21. Nydelig! Og litt enig med deg. Bare smykker kan bli kjedelig:) Det skal ikke så mange ord til heller. Du er en av de flinkeste til å lage flotte smykkeinnlegg. Men jeg leser alle smykkeblogginnlegg jeg altså:)

  22. God tur til deg! Masse vakkert å se på i bloggen din. 🙂
    Kos deg i utlandet.

  23. Det du lager er så vanvittig vakkert!

  24. Utrolig flott iscenesatt!

  25. Helt utrolig lekkert som vanlig Snurre..;)
    Har kjørt over fjellet fra sandefjord til sørvestlandet i dag…og der var det mange av disse flotte fargene å se..;)
    Desverre varer de så kort..;)
    Da er det godt at du har fanget dem slik at de ikke forsvinner med det første..;)

    Ps.
    Har handlet seks-syv forskjellige leirer i dag…så nå skal det bli mye gøy framover håper jeg..;)

    Kos deg i varmen der nede..;)

Legg igjen en kommentar

