… … ærlig talt… hva bedriver du NÅ snurre…..


Blir du aldri ferdig?

Men det hjelper å fotografaanmegfere litt for å se hva som skjer mellom lagene…

Når de får tittel skal noen få lov å dra ut i malebloggen min…

Men jeg må male mer..

51 responses to “… … ærlig talt… hva bedriver du NÅ snurre…..

  1. Oi, disse likte jeg veldig godt… Veldig flotte 🙂

  2. 🙂 Takk for det Mono… jeg tror jeg må fikle litt til. det hjelper å ta dem inn i maskina så får man se det litt annerledes.

  3. disse ble flotte og fargerike:)jeg hyler og skriker på mannen ,kjøp silikon til meg:;)også styrer jeg på i kjelleren ser så fæl ut ,,men her skal det jobbes.:)snart jul

  4. Så fine de blei, Flink du.
    Gleder meg å se mere…:)
    Jeg har hatt en «Dau-Periode» ikke tegnet eller malt, ikke noe futt i meg for tiden… Kommer sterkere tilbake, Snart jul, ja, sukk.
    Klem.

  5. Jammen søte deg, klarer du ikke kjøpe silikon sjøl????????
    en sånn plastpølse, klemme har dere sikkert, hvis ikke har naboen!

  6. Lekkert altså….fantastisk blå farge på det siste bilde…

  7. Jeg maler altfor lite! Nå er de ikke helt ferdige.
    Maling er vinterarbeid… men man er vel på sitt beste de periodene man maler…????

  8. he,he snurre,jo klarer det men må busse da,, har ikke lappen:(men det ser ut som jeg må gjøre det selv:)

  9. Si TARAPPAIFARGOTOFEGRAF baklengs!

    🙂

  10. Kjempefine var de, Snurre.:) Kjempe..Du er jammen allsidig. 🙂

  11. Den dype blå fargen er skikkelig fin, enig… De er …eh… blir… morsomme!

  12. SYKLE!!! *glis

  13. Å javel ja. Endelig maler hun igjen ja endelig!!! Jeg har kjøpt meg pensel ja en schvær en minst like stor som en piasava tror jeg. Dask til snurre som omsider fant frem malersakene igjen! Dette ble bra! Noe jeg gjerne besmykket flere vegger med for tenk!

  14. Dæggern,der kom nærbildene jeg ønsket meg.Nydelige saker ,dette her!!!!!!!!!!!

  15. sykle.hæ.hæ,spinner en time i uka .. og har gnagsår ennå… piske mannen litt i kveld tenker jeg,he,he_=)

  16. Fotografaanmegfere med fargefotografiapparat????

  17. (-:

  18. FINGERKLØE artemesia,, langt fremskreden…

    Men malt har jeg altså gjort i over 20 år og har en lang rekke utstillinger på samvittigheten.

  19. HØØØØØ!!! JEG FESTER PERLER PÅ DEM!!!
    Maler du?? Ikke vegger håper jeg!!!

    *løpe og se…*

  20. 🙂 *hoppe opp og ned*

  21. stilig bilder var selv inne på tanken snart jul og julemarked…

  22. Artig og originalt! Maler litt selv for tiden, men viser det ikke frem…

  23. Det kommer flere… senere i malebloggen. de må bare bli helt ferdige…

  24. Forsøk å endre signaturen din. Så skal du se du annerkjenner og vil dele….

  25. Litt tøffe! Det ble ikke så smykkete som jeg trodde, jeg holdt meg fast og begrenset perlebruken!

  26. Disse var skikkelig fine Snurre. Så flott å kombinere malegleden/kunnskapen med fine unike perler. var litt deilig å se perler i «ny sammenheng»… ble litt påmint her om at perler kan brukes til det meste innenfor kreative krumspring.

    Nei jeg lager ikkeno for tiden, seriøst… IKKEno. Nærmere jul(eMesse) kanskje :))

    Og lykke til i innspurten nå før utstillinga di i oktober!! :))

    VELDIG flotte billedutrykk, spennende, mmorsomt… ja… SABLA SUVERENT FLOTTE!! Vis oss mere, mere mere, du produktive dyktige du!!

  27. ? Tanken?

  28. Jammen Brakka, vi savner dine fargerike innlegg.. ..kan du ikke holde liv i bloggen sålenge med å legge ut noen av de vakre fargerike maleriene dine??? Dem har mange her faktisk ikke sett.. de er fantastiske!!

  29. HM. NÅ begynner det å bli suspekt her … PISKER du ham til å vre grei?? dichroic!!! Forsøk å lure ham istedet…knegg!!

  30. Ååååå, hva koster det å kjøpe noe slikt?

  31. Kjempestilig. Du er superkreativ. Jeg får ikke til noe om dagen, synes jeg. Da er det godt å komme inn hit og titte litt. Blir glad av din fargeglade blogg:)

  32. Disse var råfine altså…. Dette er faktsikt en ide jeg har hatt selv også.. hehe
    Men ikke helt makent da men….
    Stor klem i dagen

  33. :-)))

  34. Du må maile meg og spørre. Den nederste er solgt.
    Jjeg skal ha dem med på utstilling, men har fått lov å sette rød lapp.

  35. he,he,snurre ,ja pleier det:)men nå prøvde jeg en annen vri,, og det gikk mye bedre:):)så silikonen i hus og klatte mer maling på … men ikke så lett ,, hadde sett for meg ensfaget hvit,, mennnn ,, får se,, kansje jeg skal prøve å lure mannen til å lage rammer til meg ??,, jeg har hatt råbrann av de store skålene,, ser ting jeg må gjøre bedre,, og venter på leire,, prøver å tenke lurt og jobbe litt målrettet:)nå skal jeg å få flotte negler,, skal til voss i helgen i 50 årsdag til en gammel svoger;)

  36. Noe skjer når man lager noe… og får til… DA vil man lage mer og mer.. Nå er jeg i innspurt før en utstilling, da får jeg alltid til noe…
    Hvis jeg ikke MÅ…tja..hehe…
    DA blir det ikkeno særlig….

  37. Fryktelig som dere kreative perlere har IDEER og TENKER på noe som ligner…?

    … kan dere ikke bare gjøre det da?

    huh…

  38. Ojjj!! Steikje snurrefine bilder!!

  39. f5,f5:):)er i glasurtåka:)

  40. Søte energiske Snurre…. 🙂
    … som rekker over å kikke innom alles blogger, som lager fine innlegg.. og masse kunst.
    🙂 JADA masa … he.. he.. Jeg skal putte inn
    2 bilder, ikke velvalgte eeegentlig, men bare for å … holde liv i .. bloggen min.

    … og Du.. det er jo ikke verst at du omtrent har solgt kunsten din… FØR utstillinga har startet :))

  41. Problem med ensfarget hvit??? Grunne med matt…
    Feire med måte!

  42. Takketakk clu 🙂

  43. Hah, det er jo relativt nye innlegg her. Og i malebloggen hver dag! f5 sjøl! KLASK!

    (..hehe, hva slags glasur bruker du om det blir tåke av dem??)

  44. Akkurat, holde liv i bloggen!!
    Det er ikke normalt at man selger før man tar dem med… du vet hvordan utstillinger er… De er dyre og kavete… Så lager man de beste tinga på tampen, så slutter man slik du har gjort nå.
    Tenk om man hadde bare EN gang klart å fortsette…hehe…

  45. Stilige bilder snurre!!!!
    Du får nå til alt du..:)

    Her brennes det litt i garasjen…;) Påsselen tilogmed…;);)

  46. Garasjebrann???
    *løpe og se*

Legg igjen en kommentar

