En katt som heter Ulrik


Min gode nettvenninne, søte, vesle, snille jebepers, har en KATT.

Ikke en hvilkens om helst katt nei!

Jeg er til tider veldig bekymret for jebepers, for Ulrik er ikke en hvilken som helst katt! han viser ALDRI sitt sanne jeg for jebepers!

Men JEG ser ham! Han avslører seg!

JAH! Ulrik er en katt med skjulte talenter, dyp, og som påfører oss i jebepers sin vennekrets STORE frustrasjoner.

Sett på makan!??? Men se nå nærmere etter…

NETTOPP! Katta er skikkelig SLU!

Jeg innrømmer å ha spionert på katta. Sett sånt…?

De kal late som om de er både uskyldige og snille og vil alle så vel, så vel… men… hehe…

Det hender katta kommer ut av egget, nei… jeg mener selvsagt SKAPET! Jeg tror jeg kunne selge dette kreket på

http://www.trollsmed.com

I det minste liker katta perler  🙂 !

Jeg skjønner ikke at ikke jebepers ferska ham i andehuset før jul! Det ble jo HELT krise! Men den slu katta avslørte seg.

SLEIP jævel! men sånn er det med alle disse makt/dyra/ eh..?

Litt vanskelig å forklare helt hva jeg mener nå… men jeg ser så mye rart…

SKJØNNER dere at jeg er bekymra for jebepers?

57 responses to “En katt som heter Ulrik

  1. Hehe, genialt:)

    Men pusen var søt da!!!

  2. hehe..Hvordan får du til alt dette?Photoshop?Fantasi har du iallefall masse av det skal være sikkert!!:)

  3. Hallo, snurre gif-Problemer.?
    Søt katte :))

  4. HÆHÆHÆ .. ser DU Liss, ditt TRÅLL!

    Dem sier at katten min er FIN! Lol.

    Ps: Du er ENNÅ til vurdering, bare så du vet`e!

  5. Jammen ikke rart du er bekymra ;))
    hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ råbra ;)))

  6. Uff da. Stakkars pusetatten.

  7. Hm. Søt. ?
    HUn sa SØT?????

    *dunk* HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

  8. Ja, Photoshop… hehe, den katta er jo dønn inspirerende, stakkars….

  9. Nå gikk det, men antakelig ikke på den måten jeg ville…. mohahahaha

  10. Er jammen ikke ulik vår «Mikkel»?

    Mikkel representerer idag utrolige 7 kilo med utemmet villskap og lar seg bare håndtere av 3 personer i nabolaget.

    Når det kommer til såpevask og trimming av magepelsen så er det bare èn eneste i hele verden som får lov til det (og det er bare såvidt)

  11. Hm. Dersom han temmes litt og holdes i forvaring i et løvebur så blir han sikkert.. søt…
    Ikke sant jebbe, du har noe å lære der altså…

  12. he,he,he,,,,kan jeg l[ne han litt

  13. Skjønne pusegullet!:)

  14. -Trallalalalalaaaaaa- *kvitre blidt*.

    Bra at NOEN har sans for fine katter! *Lugge Liss!*

    Og nei, Liss .. det var ikke broren til Ulrik nei, hehe 🙂

    Akk, så unulig du er *sukke tungt*, men på den andre siden, så … jajaJA, les: Glad i deg .. da, ENNÅ!

    =)

  15. Nydelige pusen! gammelmonsen min ser myyye farligere ut…uten Photoshop…sju kilo rå kraft…

  16. Jeg er bekymra fremdeles! kan ikke noen bli bekymra for MEG snart????? katta har jo kuppa bloggen min!

  17. HÆ?

  18. jebepers påstår hårdnakket at dette beistet veier 7,5 kilo.
    Er ikke det litt LITE dimensjonene sett i forhold???

    kanskje det er BROR til dette beistet du ahr??

    Å SKREKK OG GRU!

  19. MEG?

  20. DU må spørre jebbe! Katta er skummel!

  21. Artig idè, og godt jobbet. Morsomt ble det også, hehe=)

  22. Godt det beistet ikke får hilsa på Leo da, for da hadde vel Leo blitt spist opp…. knegg
    kul fotoleking her altså vennen..
    stor klem på deg

  23. Hm. Sckummel!! Ikke Schønn! FARLIG slu!

  24. RRRRRRROlig nå jebbe! Ser du ikke at katta lurer alle???
    Noen likern jo tilogmed, det ser jeg, men…. Kan du ikke snart skjønne at du lever farlig?

    Sukk, glad i deg og, INN I ESKEN, du er vrang igjen!

  25. Ulrik er …. 7,5 kilo, je gmener..tonn fett…

  26. *evil grin*

  27. Humpfrrr – bildene har blitt til i løpet av høsten, fordi hun spammer loggen min med bilder av katta….

  28. Å grøss! Det måtte være det levende mareritt, Ulrik er jo dobbelt så scwær, og MYE slemmere! Jeg klarer ikke knappe ham engang!

  29. hehehe, for et fantastisk innlegg! Hvilken katt!! Jeg hadde en gang en katt som het Didrik, men den var ikke halve størrelsen en gang av det beistet der. Ett søtt beist riktignok, men allikevel :))
    Takk for latteren!

  30. Der ser du, det er ikke bare Hr. Nordbeerg som er animert! Lettere animert! fnis…

  31. Men NÅ er vi venner igjen lissom..? 🙂 Klem jebbe!

  32. åååå.ulrik så søther er det litt slapp for tiden ..masse negler og lesing å litt sliten,,,,uhhu,,,og i dag var jeg såååå sliten og syk ..at jeg gikk i kjelleren ,,så nå er det noe på gang med leira,,,,blir bra knapper til skjørtene og huen min..og litt annet gøy..så nå er jeg i gang igjen:)gøy.skal på messe ,,, men kansje jeg må til voss å feire 80 års dag i april ….svigermor fra voss vet du:)fredagsklem fra meg… ååå synest godt jeg også kunne hatt en sånn flott pus

  33. Denne var jo søt! Se på hva jeg ble angrepet av en gang for lenge siden. Sliter fortsatt med traumer…:)

    http://www.vgb.no/104

  34. Herlig katt :o) jeg har også en sånn diger, lodden hannkatte – men han blir ikke sur om han ikke får morra-øl… Heldigvis ;o)

  35. Hehehe, katter ER utspekulerte, vet du:) Flott laga dette her!

  36. Knapper???? hoho, nå har vi starta en bølge!

    Negler ER i veien og sliter, du må søle mer!

  37. S Ø T?
    Smykkeline!!! han er som en indisk bløtkakeperle i grønne og gammalfiolette nyanser med sennepsgult, en på …ti cm…. SKUMMEL!

  38. Hehe:) Indisk bløtkakeperle!!! Uff, tror jeg har en sånn en jeg!!!!

    Skal legge ut bilder av mine prinsessepuser jeg, så skal du se hvordan en pus skal se ut. Tror de veier ca 2 kg. Ikke noe å være redd for med andre ord:)

  39. Må lage noen smykker igjen.

  40. kan jeg få bli med i maleklubben din vennen?

  41. Ulrik er … sær…..mffr…

  42. Hmmmm…så litt nifs ut den katten..;) Bare hold den unna blomsterbedene mine..;)
    P.S. Plingplong..;)

  43. he,he..lenge siden jeg begynte med det ..lenge før jul .men ligger i bosset.he,he..men nå er jeg i gang ,,bølge skal vi

  44. Da skjønner du desperat hva jeg mener…

  45. OK. Snart. Men bare smykker i bloggen blir jo litt kjeeeeedelig….

  46. Jeg svarte på andre steder….

  47. Pling i bollen… æææ nei… pling i søle-BLOGGEN… ble litt skeptisk til den katta… ( F5 altså i SØLEBLOGG! )

  48. Det er`n!!!

  49. Ulrik er litt av en kar…æææh..KATT, for svingende!

    Ble mer skeptisk til bloggeier enn jebekatten. Noen har tiltet…. hehe.

  50. Du Liss du Liss, ja nå skjønner jeg jo hva du mente med at den katten er skummel! Ler!

  51. Du Liss du Liss, ja nå skjønner jeg jo hva du mente med at den katten er skummel! Ler!

  52. HEI alle sammen :)))

    Æ hi kømmi te å kåmmå me ein STOR takk fer all ros å støtte te`n Ulrik :))))

    Hain E værdn`s fineste Å snillaste pus.

    Ingen åver å ingen oinner!

    Liss .. ha du løst på fleir bilda, sa du????

    Greitt de sjø .. vil du ha 2 – eller 3000 bilda???

    Klem fra jebbe =)))))

  53. snurremegrundt

    bølge…. hehe..

  54. Du Liss??

    Jeg har NYE bilder av Ulrik *S*S*S* :)))

Legg igjen en kommentar

