Snurre har fiksa PC`n sin!


Litt av en jobb! Men den funker på et eller annet vis.

Ærlig talt, man skal ikke forvente at blondiner takler alt i verden, men dennne gangen gikk det relativt bra.

Jeg mener definitivt at man skal resirkulere det man kan i disse globale oppvarmingstider.  Naturmaterialer er noe jeg liker å bruke i smykker.

Er det noen som aner hvor grusomt det stinker inni en PC forresten? jeg skrubba med salmiakk, og polerte og stæsja…

Dette mener jeg er nostalgia med affeksjonsverdi. Jeg burde solgt dem til vanvittig høy pris, bare tenk hvor mange bloggeinnlegg og byråkratbrev jeg har kakkla med disse? Det er til og med sølv kroker…

Harddisken fikk et kabinett fra Clas Ohlson, og VIPS; hadde jeg alle filene mine. SÅ den gamle kokte kassa kan jeg donere til Miløstasjonen!

Forresten er jeg litt usikker på alle de rare materialene i en PC, de er IKKE noe for allergikere i allefall….. Oppi det hele, jeg er helt sikker på at Thrillseekeren vår, som HATER smykkerblogger også vil elske disse!

55 responses to “Snurre har fiksa PC`n sin!

  1. Åh, jeg glemte å si at jeg har meldt det på Smykkelagerne med humor sin STYGGESTE SMYKKE – konkurranse!

  2. morsomt!

    Lykke til i konkurransen!

    Må jo være smykker i tiden…

  3. Så flink du er Lise :)) *Imponert*

  4. Hvor er «sørlending-ørepynt», hæ?
    Har man flere hull i ørene, kan det bli MI AU , flertall.
    Festlig gjenbruk,- du får Miljøprisen av Jens

  5. Urk, litt stilig, sikkre nerdevinnere, men altså…….svimer av på gulvet med hånden på panna eller hjertet.

    :0

  6. Ja du snurre du snurre…du får det jammen meg til…;)
    Den er visst helt uttømmelig den idékilden din..;)
    Knallstilig alt sammen;)
    Her er det lite produksjon for tiden, men litt bestillinger har man jo fått, så søla må nok snart fram igjen ja;)

  7. Dette var skikkelig herlig altså…. har forresten hatt noe lignende ide tidligere…
    Har du vært på mye markeder da? Har du fått solgt mye??
    Du er fortsatt best altså!!!
    stoor klem på deg

  8. Hehe, takk… men jeg tror altså det blir siste gangen…

  9. JEG trodde du hata smykker…..mffrr….

  10. HAR du ikke ei nerdete snuppe å hamstre dem i julepresang til Rossinbålla??? :-))))
    Praktisk gjenvinning er fornuftig.

  11. mi au???? Jeg veit du har masse katter men…

    Jens er elendig på miljø, han er bare en fjasefnatt som liker å se seriøst fiskeaktig ut i trynet mens han lirer av seg ferdiglærte remser… snøft…

  12. Stilfullt, fantasien din er det ikke noe i veien med i hvertfall:)

  13. Jada mor, det kalles på nerdemål for GEEK_JEWELRY og er ganske utbredt…
    Men for meg ble det lissom litt mer HEVN over PC`n….

  14. Disse ble jo bra de!!

    Men du Snurre????

    Du er litt sprø….

  15. Ideer??? De renner bare… blir nok tørke snart ser du. Derfor må jeg forberede en maleblogg, hehe…

  16. artig disse,,hvor tar du det fra:)

  17. Knegg- blir man ikke inspirert til å slå tilbake på en vrang PC kanskje, lete for å se om det KAN være no vakkert inni der…..eh…?
    Jeg orker ikke det messekjøret, har bare vært på to. Det tar tid, koster masse, og man selger jo bare småting… MAT er tingen på messer… julekake og pepperkakemenn på perlesnor?

  18. *host*

  19. Hvor i all verden har du gjort av
    cpu-brikken eller bios-brikka, Det hadde jo blitt ett nyydelig smykke.:)) Hark, hark,
    Du har i allefall fantasien i orden.
    Ha ei god natt.
    :).

  20. Fra PC`n …vel?

  21. De blei kjempetøffe!

    Hvor får du det i fra?

  22. Jeg har noen fiiiine digster som jeg ikke vet hva er? Firkanta med masse tagger..`???
    Sikkert supre til smykker for den som skal sjekke datanerd og forklare alt om innsida…
    Men jeg ble lissom bare litt lei av det, det er for møøøøe plast…

  23. Fra PC`n min ser du vel? Taster prater og prater…. det er vel derfor de er på blogg…. knegg…

  24. SNURRE!!!!!!!!!!! Nå synes jeg du bør….

    SKJÆRPE DEG!!!!!!

    Man ødelegger for det første ikke pc’n… opg for det andre så henger man ikke pc’n i øre og og rundt hals!!!!!

    Og for det tredje… det er PLASTIK!!!

    og for det fjærde…. KULT!!! hihi

    Travelt før jul da ???

    Ser i allefall ut som det har vært juleværksted hod deg denne julen!!???

    :0)

  25. Utrolig mye tøft du har 🙂

  26. HÆ??????
    Ypperu????
    DU som ikke engang gidder oppdatere bloggen… hyl…
    Så da må jeg jo underholde meg sjøl da…. snøft…

  27. geniale ørepynt.. vurderer å demontere tastaturet for å skaffe meg noe lignende:)

  28. Takk og takk Anita, jeg lider av langt fremskreden fingerkløe.

  29. Jeg kan godt tenke meg de nok er nok øredobbene 😉

  30. Snurre…du skrev et sted at du vil tilbake til Mac. Vurderer aa kjoepe Mac for foerste gang. Fortell meg hvorfor du vil bytte tilbake igjen. Convince me!

    Sitter paa gjerdet og dingler med beina og klarer ikke helt aa bestemme meg….

  31. Bare pell av de du trenger. Bor hull.
    SÅ kan du heller dytte dem på igjen og bytte litt av og til…?

  32. ..ja og nå som det snart er jul—

  33. ÅH….
    Macen er god å jobbe på, den er smidig og lyd/tastatur/det estetiske er godt å ha mellom fingra….
    Alle kommandoer/tastatursnarveier osv. er logisk lagt opp. Tenk enkelt, gjør det, det var korrekt…
    Mac er kjapt og godt, smidig…
    Man slipper alle de teite virusene og alle de gnålete PC-advarslene om faaarlig vare som legges inn… de preller av…
    Noen mener de ikke får all programvaren de trenger…. da mener de gratis..? MEN hvor mange programmer bruker man til daglig? ALT du trenger følger med i passelig liten programvare for 80% av oss.
    Er du grafiker er du ikke i tvil. Photoshop og Illustrator tar kommandoer som forventa, istedet for å HENGE og ikke noe skjer, slik som på PC….

    -Når man jobber på Mac, smiler man hele tida.. når man er på PC kjefter man og banner og river seg i håret….

    knegg… Kunne sikkert sagt mer og jeg….

  34. Snurre. Jeg ser at skjermen er litt mindre enn paa minde gamle laptop (ja, jeg vurderer Macbook, ikke stasjonaer). Tenker du noen gang over det? Paa en maate foeles det litt feil med mindre skjerm…mmmm…

  35. #19

    Mac skal du velge.. 🙂

  36. Du kunne jo lage kammer av de rambrikkene dine .- de firkanta med tagger? Jeg er over sjokket nå. Tenkte – næææ hu er gærn men ikke tullete, dette er sikkert manipulerte bilder. Men akk sann….er de?, pep hun svakt og hadde mistet håpet… :0

    Men altså – dette er dritkult og vil helt sikkert virkelig sant selge på noen nerdeforum et sted? Uff – 🙂

  37. Du børikke velge den aller minste på 12 tommer…. om du ikke er avhengig av veldig portabel maskin, og har overvekt i veska og sliter med det? Den er NYDELIG liten, omtrent som en bok, men jobber du med store bilder og regneark er det jo en del scrolling uansett…
    Men det funker helt fint, man drar jo alt med spacebaren… jeg er dessverre på PC nå… sukk snøft…

    Jeg glemte å si at maccene kommer ut best i test på batteritid….

  38. Ikke JEG monstermor, du skulle kjent de bitene jeg knakk….

  39. He, he….I like 😉

  40. PØH, sjokk du lissom, jeg vet at du DRØMMER om å knerte en PC så den kjennere…
    FOrresten har jeg tatt vare på rambrikkene og antakelig prosessoren (kompressoren?) og litt snufs, så jeg kan lage mer… tenkte det kunne bli et greit armbånd… Men så gikk jeg litt lei hele den teite PC`n.
    jeg får den ikke sammen igjen likevel!

  41. #21,5 snurre du snurre

    Drømmer om og drømmer om – vel jo altså hark. JO, jeg innrømmer at jeg innerst inne er en Macer som har gått over til fienden, men slik ble det bare da. Dessuten har Gates rappet utrolig mye fra Mac og gjort PC til lissom Mac eller Mac light eller ja…

    Og noe hardware har funnet veien til sine siste jaktmarker med min hjelp her også…knegg og kadunk hahaha.

    Men du har ingen PC og blogger via tankeoverføring nå ja? øøøh

  42. JA!

  43. …det var jo moro en stund… Spesielt i ødeleggelsesfasen…..

  44. Hahah, dette er hva en kaller kreativitet!! Skal lage en perlevennutfordring snart jeg 🙂

  45. HAH, se her kommer de ut av skapene sine jess jess….
    MacSandri… *klinger bra også…*

    Javisst bruker jeg telepati og ganning for å få orda inn her… i allefall tildels, for denne gamle stasjonære er virkelig et ork….knegg…

  46. MØØØØØØØØØØØØØØØ

  47. Wæææh, helt genialt – og lekkert! Grattis.

    Har en gammal moped stående som du kan få og lage smykker av. Joa, nummerskilta kan vel bli øredobber?

  48. Å vræææææææææææææl. Guri er genial altså hahahhaa. Vet du snurre, nå har du feid over nørdene, da gjenstår Banidos. 1 års arbeid med deler fra moppen til Guri hahahhaa – øøøh – host!

  49. «Hvor mange bærbare får man rundt halsen?

  50. Skilta????? I ørene???
    Å nei du… runde ringer er moderne, vi tar HJULA!!!!!
    Motorn kan bli kul på armen, er det ikke høg gjennom om man demonterer, og ratter… JA styret da… et SUPERT diadem…..

    Kom med moppen du….

  51. Hun er baare så fordømt kravstor….

    Men bare vent, jeg har noe på a… jeg tror hu aner hva….

  52. Du,, med den datanerden til kjæresten min… Jeg bare MÅ lage noe lignende til bursdagsfesten hans. lol. Skal ikke stjele idèen din, men sånn for en kveld eller to. hehe. 😉
    Utrolig morsomt det her!

  53. ..og jeg er ikke den eneste som har gjort det… søk på nettet etter geek jewelry ellerno … Men som hevn over en dum PC funker det… eller om du må flørte litt ekstra med kjærestenerden, hehe…

Legg igjen en kommentar

