Eyecandy!


Bare hjerter.

Blå og gule og orange, grønne og rosa…

SÅ enkelt ble det… Med litt lær og sølv… noen perler og sånt.

Først lodda jeg sammen bukka og bøyet 1mm tråd til en bunn, så surret jeg på swarovskier og ferskvannsperler….

Jeg forsøkte visst å få størelsen til å stemme med skjermen men…

vrrrrr…..

Hm…. EN liten swarovski, knegg, en ØRLITEN en… HAHA!

Klar for julemesse….

60 responses to “Eyecandy!

  1. Eyecandy er et dekkende uttrykk.

    Minner meg om min kamerat som elsket science fiction fordi han mente det var tilfredsstillende for øyet. Dekkende.

    Uten sammenligning forøvrig.

    Fint var det..

  2. …snurre da?!! «Spyr» du ut nye innlegg bare for at jeg skal føle meg enda verre eller??!!;-)

    hihi, neida- bare tuller!! 🙂 Det er godt det er noen som er produktive, jeg sitter av en eller annen merksnodig grunn mye ved PC’en og roter i sånne husannonser…?!! Kan du skjønne det snurre?!! Hmm, tror noen må sette griller i hodet på meg??!!
    …mooohahahaha…

    Men du??!
    Hjertene er jo knakende flotte da!!
    😉

  3. SÅ kos at du liker dem 🙂

  4. Første del av svaret ditt: JA.

    Andre del av svaret ditt: HÆ?

    Tredje del av svaret ditt: Takk Berngard, porselen er MOLLO!

  5. Som sci-fi. Utrolig eyecandied. =)

  6. sci-fi? Hm… Er hjerter science fiction? Hva pumper i oss da….?…

  7. Ææææææææææhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhh…. Du? Mmmmmmm…. Ehhhhh…. Du?

    her var det nok mange fine hjerter.. Litt alien-fine på en måte…

    Jepp! Så absolutt Sci-Fi.

  8. nydelig liker bedst det turquise med sølv, lykke til på julemarked, he he skal stå ved siden av fru Thea i helga det skal bli gøy…

    husanoncer Thea ????
    du har da et fint hus du…
    sitter faktisk selv og kigger på hus jeg, har lyst til å flytte langt langt væk og lidt længre end langt *ler*

  9. Eeehh, snurre???
    Du vet det atte jeg lovet deg nytt innlegg i kveld??!!
    Det likte ikke VGB tror jeg, synes sikkert jeg begynner å bli overproduktiv her..moooahaha?!! Får ikke lastet ned et bilde om jeg griner blod en gang jo?!?!! …ggrrrr…. da glaserer jeg litt i stedet, tilgitt eller?!..hehe, antagelig ikke!!!
    Ha en fortreffelig aften, frue, prøver igjen i morgen:-)

  10. Her var det mange flotte! Likte den blå og den grønne med sølv veldig godt jeg også

  11. Så utrolig masse flotte hjerter det var her snurre. De to englene var søte de også;)
    Klarer ikke å velge favoritt tror jeg, for alle var superduperstilige!!!!!!!
    Glaserer så det spruter rundt meg for tiden…og skal prøve å komme med innlegg snart…;)
    Lykke til med julemesse..;)

  12. Snurremegrundt gitt:))
    Jeg er ikke smykkefreak, og holder meg til det mer nøytrale. Men disse må selv jeg innrømme var flotte, og kule!! Tøft ;-D

  13. Jeg likte det orange som ligger alene:)

  14. Porselen er…. eyecandy… sikle… 😉

  15. Som du skriker Monstermor…. NÅR skulle du begynne med søle sa du? knegg… VI venter…

  16. Jeg er virkeig imponert, de er jo knalltøffe/ flotte :O))

  17. Æsj.. du tar fra meg all inspirasjon.. hehe.. neida… blir bare litt misunnelig altså!!!!
    har ingen til å hjelpe meg til noen messer i år.. så jeg har liksom gitt opp litt… men ikke helt….
    du er jo bare sååå rå og flink med alt du lager!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nr 1111111111111111111111
    ps sjekk siste innlegget mitt da.. hehe
    stor klem på deg

  18. ååååååå…sååååå flotttte:)sukk,nydelige…de t går i hjerter her også ,,men er så kalt i kjelleren jeg er redd de ikke tørker:(

  19. Nå må dere ikke sloss om kundene Damer! Rolig nå…. hehe…

    Jeg plager berngard med hus jeg kan tenke meg å bo i, jeg er sikkert slem….knegg… Og så vil jeg ha verksted med dagslys….

    Jeg føler jeg har litt kontroll på søla nå ja… 🙂

  20. Berngard! FOR noe tull, du har bare GLEMT åssen du gjør det, for du oppdatere så sjelden! HAH, ta ikke den!

  21. Myyye moro! Noen blir finere enn andre, andre får smake hammeren….

  22. De to englene…eh, det ble visst redda 5… av 12, resten ble denga… Jeg syns det ble mye fine hjerte selv jeg, de spratt fram når jeg monterte dem.

  23. Lekre alle sammen…:-))

  24. Hm, nøytralitet er IKKE min sterke side altså… Men veldig kjekt at du likte dette..-.

  25. Jeg og…

  26. Dette var lekkert! Absolutt eyecandy:-)

  27. Å tusen takk Larien:-) Var da kjekt å se deg innom en smykkeblogg 🙂

  28. rrrrROLIG NÅ…
    Om kreativitet fjerner kreativitet, slutter jeg å blogge!
    For da er ikke livet sant og da kalles det misunnelse og er ikke egnet som middel til å forundres over hvor moro man kan ha det med glassperler og søle!

    Fortsett å lage morsomme ting nå…. MUML…

  29. Kjempestilig! Selges på messe hvor?

  30. De hjertene var utrolig fiiine! 😀
    Er det du som har laget dem?

  31. Du, jeg smugtørker fort jeg altså…

    FØrst under plast, så slenger jeg silkepapir over og setter brettet på varmt golv…
    SÅ ryker det inn i komfyren…knegg.
    Det går bra, har bare hatt en bombesmell, da røk jo 12 hjerter… men da hadde jeg ikke vært i komfyren med dem…høhø…

  32. Takkatakk Sølvi

  33. Tusen takk My!

  34. Jeg forsøkte å smake, men de er ikke egna….som drops…

  35. Disse skal til Skien. Og går de ikke der, havner de nok i Bergen. De er morsomme å lage og… klarer ikke slutte… Porselen er MORO!

  36. Ja, de er laget av porselensleire og brent to ganger så de er skikkelig tette og harde… Veldig moro!

  37. nå klarte jeg å legge inn innlegg:)er tilbake til gamle dager;)

  38. wheeeeeeeeeeeeeee, jeg var der! Og jeg har tømt fiiiiin ovn!

  39. du store min…her var det mye lekkert ;))

  40. Helt stum av beundring. Utrolig mye vakkert. Dette selger du nok fort ut. Lykke til og ha ei strålende helg:)

  41. Det skal være lekkert!

  42. Disse var helt nydelige, hvor kan jeg få kjøpt av deg?

  43. Det hadde jo vipsesen vært moro!

  44. Hvis du sender meg en mail til justliss@runbox.no så skal du få svar.

    Ja de er til salgs, men et par har allerede gått.. og så drar jeg på messe neste helg med dem.

  45. Lekkert…..som sukkertøy

  46. Takketakk :-))))

  47. Hvor har du julemessen din?
    Fikk fryktelig lyst til å handle hjerter hos deg!

  48. Heisann! Bare kjekt å få dele blide og koselige hjerter 🙂

    Jeg skal være med på julemarkedet på Stevneplassen i Skien, fra 23.25 november. Velkommen, jeg har masse hjerter med… OG store smykker med og uten hjerter..

  49. Så mye lekkert du lager. Ble i godt humør av alle disse vakre fargene og smykkene.
    Lykke til på julemessa. Det vil gå unna så det suser tenker jeg.
    Ha en nydelig dag.

  50. Jeg har prøvetygget…. men med fingrene før det var brent…

  51. Heei:)Utrolig flink du har blitt med den leira!Flott:)Skal du på messe i Skien?Det er jo her jeg bor det;-)Hadde egentlig tenkt meg på den jeg og, men har ikke rekt å lage nok…og så har jeg blitt invitert på noen i starten av Desember så satser heller på i hvertfall en av de.:)Kommer innom å ser hvis jeg får tid:)Lykke til!!!

  52. Takk for det 🙂 Når det er moro moro moro, syns det jo… haha…

  53. 🙂 takk!

  54. Det er jo der jeg HAR bodd… for lenge siden – kjekt om du hadde dukket opp og gitt deg til kjenne da!

  55. Sinnsykt fine!!!!
    Selger du privat?

  56. Jada, selger som bare det, men en del av disse er nok solgt… du må ta kontakt med meg på mail justliss@runbox.no og høre hva som finnes…
    Ja, så lager jeg jo jevnlig nye da… skal lage en skikkelig nettbutikk og rive ned den gamle ejg ikke har fikla på på flere år..

Legg igjen en kommentar

