Satelitter – FLERE satelitter…


Jeg skulle gjøre det enkelt.

To ganger i bane rundt halsen, eller henge laaangt nede… banen er 1.8mm lærsnor, med sølv låser og dingeldangel…

Åh, jeg glemte vel å si at det var de porselensperlene..

Å du kostelige….. kule kuler…

Det var da nusselig…. nussebullejulegave til en ung pike fra hennes hjertens kjær…

*går og lager flere* Hjerter neste!

26 responses to “Satelitter – FLERE satelitter…

  1. uansett så var de jo stilige!

  2. De ble faktisk morsomme…. men bildene ytte dem ikke sitt… Må ha dagslys, jah… ta nye!

  3. Knallstilige satelitter dette snurre. Skikkelig fine var de ja;)
    Her blir det glasering i morgen når ovnen er kald…;)
    Gleder meg til hjertene..;)

  4. Kjempelekre…så flink du er.:)

  5. Gleder meg til hjertene jeg:)
    Alltid morsomt å se hva du lager for vi har så ulik stil, lærer masse nytt og masse nye ideer her jeg, takk!

  6. Ja, nå får jeg forsøke å ta bilder i dagslys… det blir så gule rare skygger i lampelys…. De er finere enn på bildet!
    Jeg har forbud mot å lage no nytt jeg… helt til jeg har brukt opp siste runde med ovnen, hehe.. (nå begynner jeg sikkert snart å lage monstersmykker igjen, med ti biter i hvert…haha)

  7. De var jo kjempeflotte 🙂

  8. Nydelige skal Hilse fra gutten på 5 år han steffen og si at der mangler også planeter *flir* og rumfigure han er totalt besat av verdensrummet i øyeblikket.

  9. Jepp!!!…. litt i allefall!! heheh :0)

  10. Endelig noe jeg og syns er kjempegøy!

  11. moohahahhaaa…. Et øsken, et hjerte…. lærreim? OK, bli inspirert, men ikke kopier… knegg..
    Og så noen med sølvtupp.

  12. Takketakk artemesia, jeg driver og har litt moro her…

  13. Hihi, du får forklare junior at PLANETEN det er snakk om her, er hodet til den damen som skal gå med smykket…. hihi… det er jo et helt univers inni der og…

  14. de var kjempeflotte:)driver med hjerter i lange baner jeg å,,og noen få perlebiter:)solgte en perle til 20 kr på messen,,ellers så gokk det i glassmykker og ørepynt å litt keramikk..men perlene var det liten interesse på:(jeg kan ikke legge ut innlegg?

  15. Litt vadda???? Har det trilla for deg igjen nå, fnis….

  16. Det var nå bra det gikk litt da! Kan ikke legge innlegg…hm… jeg får feilmelding når jeg logger inn, men er likevel innlogga…

  17. Hei!
    Ser etter billig 925 sølvtråd..Jeg leste det her på tips og teknikker:

    925 Sølvtråd anbefaler jeg faktisk kjøpe gjennom Grenland, han er rimelig. OG han vet hva han gjør. Mange som leverer sølv, f.eks Nogusra, tar en oppstartpris på 100-300 kr, det gjør ikke grenland. Han har pakker for amatører og, og forskjellige hardheter. Jeg kjøper 04-06tråd i sneller på ca en kvart kilo og andre tråder trekker jeg ned selv. Dere kommer langt med 0,6 mm halvhard tråd, og 0,7-0,8 hard til øsken.Og tykkere til annet bruk…

    hm. «andre tråder trekker jeg ned selv» trekker ned? Hvor mye koster det, og hva skal en si om en kommer dit osv. eh. Bor like ved, men tør ikke helt å gå dit før jeg vet mer 😛

  18. takk for at du deler vennen… du har ett utrolig hjerte!!!!!!!!!!!!!!!
    vet nesten ikke hva jeg skal si mer jeg….
    DU ER BEST!!!
    jeg tror at jeg skal skrive litt istedetfor etterhvert jeg nå… har en ide.. fant den i dag… har grublet lenge.. hehe..
    men har såå dårlig selvtillit at jeg må gå rolig i bakkene…
    varm klem på deg min engel

  19. Det er en helt vanlig butikk, med disk og kassaparat, ligger på Osebakken, gult hus i Storgata…(er det ikke storgata så langt oppe?…veien bortover mot jernbanen)Lett å finne, skilt på hjørnet……. og trivelig personale. Alt du ønsker deg i hyller og under disken og på bakrommet.
    Det er ikke noe som heter «billig» swølv, for sølv følger dagsprisen, og endrer seg fra dag til dag… akkurat som dollarkursen og sånt.

    Bare stikk dit du, kjempetrivelig…

  20. Ja du har masse ord AnnHelen… men av og til må man stoppe og lese om og om igjen det man har skrevet og gjort… det er DER man kommer videre vet du 🙂 Ved læring, prøving, feiling og høsting av erfaringen.
    Du bør kanskje starte med å lese alt du ahr skrevet og sortere?

  21. Takk:-) De er nå morsomme… ler…

  22. hei,,heiiii,,innom en tur mens jeg drikker kaffe ,,skulle ønske tingene ikke trengte å tørke.he,hehar bestildt en del oksyder og rødglasur:)og sort tror jeg:)

  23. Flott! Fine bilder også!

  24. KOmfyrtørking….

Legg igjen en kommentar

