Den store sølebloggutstillingen


..begynner den 9. oktober. Det vil si sånn utpå dagen engang det, hører dere, Trille og Berngard! Stakkars sensor Perlehobby må jobbe overtid! … Det var dere som kom med utfordringa, så nå får dere pent holde øgene åpne!!!

Er dette den første organiserte planlagte BLOGGUTSTILLINGEN i Norge? Heia VGB om jeg klarer å få ut alle disse innleggene uten å miste dem, det er MYE arbeid her…

Ti kilo porselenssøle har blitt kilovis med smykker… godt hjulpet av glassperler, sølv, lær og ferskvannsperler. Og litt annet snufs… Og jeg har jobba hardt!

Hver dag kommer nye innlegg om å lage porselen, det totalt mislykka…arrgh…., andre innlegg forteller teknisk hvordan det har blitt til, og viser biter. Den 14 og 15 oktober kommer smykkene….

så o-o-o-o-o-o warning o-o-o-o-o-o til pitbullbamser og andre skrekkslagne! Hm, det er vel mulig å lage pitbullbamseporselenssmykke og? …

I mellomtida, kos dere med de treigingene i forrige innlegg, hahahaha!

4 responses to “Den store sølebloggutstillingen

  1. Jammen da slipper jeg å sitte oppe lenger da??? hihi, litt trøtt her… da venter jeg med lengsel og smerte til litt utpå dagen i morgen!! 😉

    Natta snurre:-)

  2. Jeg fikk ørlite medlidenhet med handuvetsomikkelikerrosa som måtte gå og gnage og vente hele dagen. Men det er da ikke smykker i morra, hehe… Innlegget er ferdig det.
    Du må sove godt, du eldes vet du Berngard…natta.. SÅ får heller jeg sitte her og fikle….
    Har noen få bilder igjen men nå ser jeg enden gitt.

  3. f5,f5 ikke noe nytt her??gleder meg..de var så skjønne disse treigingene:)

  4. Jo NÅ

Legg igjen en kommentar

