Sofafikling med glassperler og sølv


Sånn går det når man ikke klarer dra seg ut av dørene på påskeferie…

Man går løs på perlehaugen med dødsforakt, og har lyst å gjøre noe MASSE… plukke plukke farge…

Jeg loddet og laget sølvkrøller og tvinnede ringer til armbåndene, og ringene med dingelet i halskjedene fikk kraftige sølvkjeder. Armbåndene er både kraftige og tunge.

Resten er glass…omtrent…..jeg fant no stæsj jeg likte…

I rosa……

Lilla

og selvfølgelig i blått

Og masse glassperler og sølv til halskjedene, som kan snurres en eller to ganger rundt halsen.

Men NÅ får det bli påsketur…

10 responses to “Sofafikling med glassperler og sølv

  1. ååååååååå så fine farger i smykkene, de ser ut som ett blomsterbed på en måte:)

    påskeferie? I kveld 2030 er det min tur til å ha litt fri:)

  2. Åj åj åj. Lissa! Dette er helt i min smak, men langt utenfor mine evner! Lodde? Hva er det? hahahah…tulla.

    God påske til deg og gubben!

  3. ååå de smykkene var kjempefine!!!!du er utrolig flink:)

  4. snurremegrundt

    Lodde: Svi øyenbryn, pannelugg, få blanke auge, og lage giftige gasser. Så brenne fingra, ta syrebad og kratse. Og så et helvetes slit med sliping, polering, tromling.
    Hold deg til tanga og saksa du. Dette får du til….

  5. Å jø og jø – så lekre saker – jammen godt ikke alle smykkemakere reiser på påskeferie 🙂

  6. Dette var vakkert 😉

  7. Skukkelig flotte smykker ja! Noen fordeler med å holde seg innendørs i påsken ja! Godt man har noe å henge fingrene fast i !! hehe :0) Synes du er råflink jeg! :0)

  8. Har bare et ord for dette arbeidet…NYDELIG!!!

  9. oi.her var det masse flotte armbånd,har lyst på alle:)

  10. Herregud så fint. Jeg vil og lodde men jeg tør ikke.

Legg igjen en kommentar

